Op mijn 29ste verjaardag kon mijn man er niet bij zijn. We waren toen nog niet zo heel lang samen en al voordat we samen waren had hij een vakantie gepland die net viel op mijn 29 ste verjaardag... Heel jammer natuurlijk. Zijn moeder kwam wel en hij had zijn moeder gevraagd om voor mij iets mee te brengen. Ik kreeg een enorme bos rode rozen, precies 29 stuks! Ik vond het zooo lief! Gr Otje
goh, een moeilijke vraag.... als je er zo over nadenkt zijn er inderdaad wel 1000dingen die ik kan opschrijven. Maar heel lief vond ik toen ik eens een rotdag had. Hij vertrok 's morgens naar zijn werk en ik was die dag thuis, maar ging poetsen, strijken, .... want ik stond erg veel achter met mijn huishoudelijk werk. Op msn en via telefoon heb ik dan nog wat zitten zeuren, zagen en klagen tegen hem. En toen ik eindelijk aan het poesten was, ging ineens de bel. En er stond een vrouw met een enorme boeket bloemen. En op het kaartjes stond: ik hou van je, bedankt voor alles wat je doet. Zó lief en de rest van het werk ging zo voorbij! Saartje
Meest recente lieve daad? Eergister kwam ie thuis met een etos tasje. Ik was snipverkouden, dus had hij lekkere eucaliptus douchegel, lavendel douchegel, zwanger-vitamine en nog wat van die dingen. vooral die vitamines, want die waren bijna op. Normaal let hij nooit op dat soort dingen en nu ineens..... Maar het is ondanks alles toch al een romanticus, voel me vaak een lompe boering bij zijn mooie, lieve acties....
Toen hij bij de marine zat, kon hij altijd vreselijk lieve emailtjes sturen. Ook toen hij een keer op reis( uitzending) was, ging het met mij niet goed. Hij is toen voor mij naar huis gekomen. Terwijl dat helemaal niet zo gewoon is als in de " burgermaatschappij" is. Heel fijn.
Hij heeft zoveel lieve dingen gedaan,we zijn al 16 jaar samen dus zou het zo 1,2,3 niet weten maar het mooiste wat hij me ooit gegeven heeft zijn twee prachtige kinderen! Liefs Claudia
zijn trouwbelofte voor me uitspreken: Ik wil je boom zijn Waar je in klimt om je kansen te zien Ik wil je zon zijn Die je verwarmt en laat stralen Ik wil je maan zijn Die over je waakt Ik wil je zee zijn Die je door het leven deint Ik wil je rots zijn Waar je op steunt als het nodig is Ik wil je vriend zijn Waar je alles mee deelt Ik zal er zijn Wil jij mijn vrouw zijn? Die kwam recht uit zijn hart! Karin
Toen we elkaar nog maar kort kenden en mijn vriend financieel echt aan de grond zat, kreeg ik op mijn werk een prachtig valentijnsboeket van hem! Hij had speciaal zijn gitaar verkocht om bloemen voor mij te kunnen kopen!
toen we nog niet samen woonden ...was ik een keer ziek en hij was op de fiets naar me toegekomen met vers fruit , mango annanas en meloen..zo lief en een tijdje geleden belde hij me op ..dat ik niet moest koken ...hij had al oppas geregeld voor de kids ..en heeft me meegenomen naar een restaurant waar al een grote bos rozen op tafel stond en champagne , bij thuiskomst brande er een heel groot hart van waxinelichtjes ...die dag voelde ik me enorm speciaal
toen we nog niet echt samen woonden heeft hij eens het hele huis door briefjes verstopt met lieve teksten... soms kwam ik maanden later met opruimen nog weer zulke briefjes tegen
Bij ons zijn het vaak de kleine dingen die hij doet. Laatst lag ik zomaar opeens in het ziekenhuis en hij moest thuis een tas met kleren etc. voor mij ophalen. Toen zaten daar ook een paar lekkere warme sokken in.. Dat die daar aan denkt.. Of als hij een aantal dagen weg moet, dat ik dan savonds een briefje onder mijn kussen vindt, dat hij me mist en van me houdt! Het zijn de kleine dingen waarmee hij mij altijd verrast! Groetjes Kalush
mijn vriend kan lief zijn op zijn manier en dat doet hij om er gewoon te zijn als ik hem nodig heb net als tijdens de bevalling ik zag het na een dag niet meer zitten maar hij bleef zo kalm en lief voor me terwijl ik gewoon een takkewijf was achteraf hoorde ik dat via via dat hij er zelf ook zo door heen zat maar dat hij er voor mij wou wezen omdat het zo'n moeilijke bevalling was en dat betekende voor mij gewoon heel veel.
hihi me vriend is niet zo romantisch.. die zit met zn gedachten vaak ergens anders alleen gisteren hoorde die dat ik ruzie had met me moeder, en toen had ie een doosje bonbons voor me meegebracht, dat vind ik toch een lief gebaar want ik kon ze goed gebruiken
Mijn drie kinderen geschonken en hopelijk een 4e. Want zonder zijn liefde had ik dat niet gehad. Lover xxx
meiden, wat een heeeeerlijke verhalen toch maar weer! Dit maakt een regenachtige, zware dag weer helemaal warm en mooi. Dank daarvoor! Benieuwd of er meer verhalen volgen
Van die lieve kleine dingen zijn idd ook geweldig: een onverwacht briefje hier of daar, een hele dikke knuffel, een cadeautje...
Hmmm... da's niet zo moeilijk om te bedenken; eigenlijk zijn het twee dingen waar ik niet uit kan kiezen... Dus zet ik ze hier allebei neer... De eerste was deze: Ik ben helemaal gek van Ierland, Ierse muziek, de shows van Riverdance, Lord of the Dance etc.... Mijn lief heeft daar een beetje een hekel aan; al dat gejengel, zegt íe dan... Heb ik een paar jaartjes geleden op Valentijnsdag toch zomaar kaartjes voor Riverdance in Rotterdam gekregen van hem! En hij ging nog mee ook! Lief toch?! Hier de tweede: Hij vroeg op een gegeven moment wat ik voor mijn verjaardag wilde, dus ik vroeg aan hem een kettinkje met een "shamrock" eraan (da's het symbool van ierland; een klavertje 3...). Maar ja... hier in NL zijn natuurlijk alleen maar klavertjes 4 te koop bij de juwelier, dus toen we daar gingen kijken, waren we zo klaar... Kreeg ik op mijn verjaardag, een paar dagen later, toch een kettinkje met een klavertje 3; had íe speciaal voor me laten maken! Hij was stiekum teruggegaan naar de juwelier, de scheet....
Mijn vriendwezen is eigenlijk chronisch lief voor me (behalve op de momenten dat we ruzie hebben natuurlijk) gewoon omdat hij is zoals hij is. Toen ik ziek was (amandelen waren eruit gehaald) heeft hij een cd tje gemaakt met alle liedjes die ik zo mooi vindt, hij heeft me eens een liefdesbrief gestuurd en deze volgepropt met duizenden kleine papiersnippertjes waar in alle talen "ik hou van je"op stond ..een soort van liefdesconfetti dus. Regelmatig verstopte kadootjes of lieve briefjes door het hele huis die me naar iets te leiden.. Toch was een van de liefste dingen een kadootje wat ik op 6 oktober j.l. op mijn verjaardag kreeg..een boekje met: "jouw zwangerschap, dag voor dag" Ik wilde al een tijdje graag een kindje, hij was er nog niet aan toe..en ineens die avond werd mij duidelijk dat hij ook graag een gezinnetje wilde. Wat heel grappig is achteraf, dat we inderdaad vanaf 6 oktober zwanger zijn! )
mijn man heeft een eigen zaak, en we hadden een keer ruzie dat hij zoveel tijd stopt in zijn zaak, ik heb toen ook mijn spullen gepakt en ben naar mijn familie gegaan met de woorden dat ik niet meer bij hem wilde blijven (de kids waren er nog niet) hij heeft toen zijn hele zaak in de steek gelaten en heeft mij opgehaald bij mijn familie en we zijn samen naar een dorpje in Turkije gevlogen en hebben daar echt als een stel boeren geleefd tussen die mensen (geen luxe, geen mobieltjes NIETS) hij heeft dus de zaak achter gelaten voor mij, het was ook een flinke puinhoop toen we terug kwamen maar ik ben er sindsdien van overtuigd dat ik altijd op nummer 1 zal staan...