Hey meiden! Woensdag 14 februari 2007 was de grote dag! Onze 2 liefdesbaby's zijn op valentijnsdag geboren! Martijn en Lotte zijn om 11.34 en 11.45 uur geboren na een heftige nacht met weeen. Veel rugweeen gehad en ik had een beetje pijnbestrijding nodig. Mijn man heeft me heel erg goed bijgestaan. Martijn had een geboortegewicht van 2380 gram en Lotte 1980 gram. Gisteren zijn we met Martijn thuisgekomen, Lotte moest nog even op de kinderafdeling blijven. Het was erg moeilijk om haar daar achter te laten en incompleet naar huis te gaan. Vandaag zeiden ze in het ziekenhuis dat de kans groot is dat ze morgen mee naar huis mag. Mijn borstvoeding is al goed op gang gekomen en ze drinken beiden goed aan de borst. Marian
Marian, van harte met de geboorte van je tweeling! Wat geweldig! Ik ben zelf 1 van een tweeling, dus weet hoe geweldig dat kan zijn! Geniet van je 2 kleine wondertjes!
Wowie! De allereerste echte Maart mama. Marian van harte met jullie liefdeswondertjes en geniet er lekker van!
Gefeliciteerd met jullie zoon en dochter. Wat een rijkdom meid....geniet er van. Hoop dat Lotte snel naar huis mag en dat het echte genieten kan gaan beginnen.
Marian ik feliciteer jullie hier nog een keer (had het al gedaan in ons maart forum!) Geniet er samen lekker van en hopelijk is Lotte ook snel thuis.
Van harte gefeliciteerd! Hopelijk mag Lotte morgen met jullie mee... zijn jullie weer lekker compleet!
Hoi van harte gefeliciteerd met het koningspaar... Veel geluk, en hopelijk mag Lotte snel naar huis, zodat jullie compleet zijn. Dikke kus Mensi.
Nogmaals gefeliciteerd met jullie tweeling Marian! Hopelijk mag Lotte snel naar huis en is jullie gezinnetje compleet!