Het liep er zo uit....

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ikie, Oct 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meis maak je geen zorgen!

Veel van wat eruit stroomt, is vocht. De beste zwemmers (miljoenen) zijn dan allang de baarmoeder in gezwommen. Zelfs als je meteen na de seks opstaat en het eruit stroomt, zijn er miljoenen zaadcellen al op weg naar de eicel dus die stromen niet mee.

2. blondie127

Jul 30, 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Normaal maakte ik me eigen van onder altijd schoon na de daad met een vaginale douche. Maar dat kan je dan beter niet doen als je zwanger wilt worden of wel??? Hoe maken jullie het dan schoon van onder?? Gewoon met washandje of douchekop erop ofzo???? Haha wat een onderwerp eigenlijk ;)...

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Vaginale douche is sowieso slecht voor het milieu daar beneden, ook als je het alleen met water erin doet.
    Dus die zou ik meteen aan de kant gooien ;)

Verder gewoon washandje of douchen na de daad. Gewoon uitwendig wassen zeg maar.

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

Oct 31, 2013
    2,247
    537
    113
    Female
    Rotterdam
    Heb vroeger Weleens een vaginale douche gebruikt maar vond maar niks en toen ik las dat verstoord alles daar beneden is hij in de prullenbak beland. Geld kloppertje noem ik het hihi:D. Gewoon douchen en ff met washandje schoonmaken :)

5. muppet83

muppet83 Bekend lid

Nov 2, 2011
    678
    0
    0
    dat wordt een dure aangelegenheid dan telkens zo'n vaginale douche. vind je vriend dat niet raar trouwens? lijkt me wel lastig als je ff een keer een vluggertje hebt, dan daarna ook zo'n douche?

het loopt er altijd uit hoor, waar moet het anders heen?????:(:(

6. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
  7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Geen vaginale douche gebruiken, dat verkleind de kans op zwangerschap iets (niet dat het daardoor onmogelijk wordt hoor).
    Gewoon nadat je een minuut of 10 bent blijven liggen naar het toilet gaan en dan loopt het er daar wel uit. Even met een wcpapiertje of washandje van buiten schoonmaken en klaar. Niet van binnen gaan lopen poetsen, laat die spermacelletjes daar toch maar lekker zitten ;).

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ben nog nooit blijven liggen en ben drie keer vlot zwanger geraakt (4e, 4e en 1e rond... naja door pilovergang betergezegd)

Schoonmaken: natte waslap, zonder zeep oid,

9. blondie127

Jul 30, 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nee mijn vriend vind het niet raar volgens mij ;)

10. blondie127

Jul 30, 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen heel erg bedankt voor het antwoord! De vaginale douche gaat de prullenbak in!!

Share This Page