Meis maak je geen zorgen! Veel van wat eruit stroomt, is vocht. De beste zwemmers (miljoenen) zijn dan allang de baarmoeder in gezwommen. Zelfs als je meteen na de seks opstaat en het eruit stroomt, zijn er miljoenen zaadcellen al op weg naar de eicel dus die stromen niet mee.
Normaal maakte ik me eigen van onder altijd schoon na de daad met een vaginale douche. Maar dat kan je dan beter niet doen als je zwanger wilt worden of wel??? Hoe maken jullie het dan schoon van onder?? Gewoon met washandje of douchekop erop ofzo???? Haha wat een onderwerp eigenlijk ...
Vaginale douche is sowieso slecht voor het milieu daar beneden, ook als je het alleen met water erin doet. Dus die zou ik meteen aan de kant gooien Verder gewoon washandje of douchen na de daad. Gewoon uitwendig wassen zeg maar.
Heb vroeger Weleens een vaginale douche gebruikt maar vond maar niks en toen ik las dat verstoord alles daar beneden is hij in de prullenbak beland. Geld kloppertje noem ik het hihi. Gewoon douchen en ff met washandje schoonmaken
dat wordt een dure aangelegenheid dan telkens zo'n vaginale douche. vind je vriend dat niet raar trouwens? lijkt me wel lastig als je ff een keer een vluggertje hebt, dan daarna ook zo'n douche? het loopt er altijd uit hoor, waar moet het anders heen?????
@Ikie er blijft altijd wel een deel binnen no worries en tis net wat Nephthys zegt de beste zwemmertjes komen in je baarmoeder terecht @Blondie127 Die dingen zijn inderdaad niet aan te raden.. Ik doe t altijd gewoon met een washandje en als de mogelijkheid er was gewoon douchen en liefst ook gewoon alleen water gebruiken.
Geen vaginale douche gebruiken, dat verkleind de kans op zwangerschap iets (niet dat het daardoor onmogelijk wordt hoor). Gewoon nadat je een minuut of 10 bent blijven liggen naar het toilet gaan en dan loopt het er daar wel uit. Even met een wcpapiertje of washandje van buiten schoonmaken en klaar. Niet van binnen gaan lopen poetsen, laat die spermacelletjes daar toch maar lekker zitten .
Ben nog nooit blijven liggen en ben drie keer vlot zwanger geraakt (4e, 4e en 1e rond... naja door pilovergang betergezegd) Schoonmaken: natte waslap, zonder zeep oid,