Aangezien ik met zwangerschapsvergiftiging ben opgenomen in het ziekenhuis, ben ik op zoek naar een mooie adventure game voor op mijn i-pad.. Kan ik de tijd wat doden.. Wie weet er een?
Veel sterkte! er zijn zoveel mooie adventure games! Je kunt kijken of www.bigfishgames.com, dat is een goede website ook voor I-pad. weet natuurlijk niet wat je precies zoekt als adventure game. Mag er ook hidden object in zitten??
Als het ook geld mag kosten kan ik je de g5 games aanraden.. Je kunt ze wel voor een klein deeltje gratis spelen daarna is het kopen. Sterkte en dikke knuffel
Wat vervelend, heel veel sterkte. Het nadeel met de meeste adventure games is dat ze zo snel uitgespeeld zijn. Ik heb sommige binnen 2/3 dagen al uitgespeeld. Maar de games die ik wel de moeite waard vond, waren tin tin, dark paraboles 2, drawn 1 en drawn 2. Er zijn er nog meer, maar weet niet meer hoe ze heten, aangezien ik ze van de ipad gooi als ze zijn uitgespeeld op bovenstaande na dan. Ohw, ook nog een met clocksmith in de titel. Ik hoop dat je er wat aan hebt.