Nope, gewoon die simpele van de Lidl. https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Blender-SSM-600-B2/p100236546 Ik had het van tevoren niet gezien, maar het bleek wel erg handig.
Maar gooi je die dan in de vuilnisbak? Of waar laat je die spuug? Dat is toch heel vies? Wij spoelen het altijd door de wc. Hop weg. Maar je kan moeilijk een pedaalemmerzak door de wc spoelen...
Haha zandvrij proberen te blijven op een strand vind ik net zoiets als met een bladblazer door het bos lopen. Je kunt er ook gewoon niet heen gaan hè
Ik ga even een lijstje maken voor mezelf met tips die ik hoer tegenkom. Net de toiletrol truc al toegepast
Jullie hebben hier niet zoveel aan maar in de vs bakken voelt als een mega moeilijke wiskundige som oplossen. Nu kocht ik dit en maakte ik de lekkerste cheesecake ooit! Dit maakt mijn leven zoveel makkelijker hier
En mijn tip is een waterontharder, nooit meer kalkvlekken, scheelt dus waterkokers, Douchekranen, douchecabines etc ontkalken
ik maak de kraan wel eens schoon met scheerschuim, erop spuiten 5 minuutjes inwerken en met keukenrol er weer afhalen. werkt voor mij makkelijker dan die dure anti-kalk middeltjes en met scheerschuim glanst alles ook weer mooi