Ik ben zo chagerijnig en depri de laatste dagen. Echt hoor ik kan niets meer positief zijn en ik ben tegen niemand aardig. Ik snap er niets van, want ik ben echt supergelukkig dat ik zwanger ben. Hebben jullie hier ook last van. Ik wil echt graag dat het over gaat want ik vind mezelf helemaal niet leuk zo!
of het overgaat,weet ik niet. ik ben zelf nog steeds af en toe hartstikke sjaggie. hoort er allemaal bij. idd lang leve de hormonen. mijn vriend zegt altijd,zal blij wezen als het straks allemaal achter de rug is.
Heerlijk die hormonen! Ik had er geen last van gehad, nu de laatste weekjes heb ik echt last van de hormonen... Duurt me gewoon allemaal veel te lang!
ik heb mijn man ook maar gewaarschuwd dat ie weinig van mij moet aantrekken de komende tijd! probeer er op te letten maar soms reageer ik in een keer zo raar en boos! vooral tegenover de kinderen moet ik erg goed nadenken wat ik zeg! die hoeven niet de dupe te worden van mijn hormonen!
ja.. hahaha.. heel herkenbaar.. maar soms komen er ook aanvallen van totale geluk! Dus geen zorgen.. en lekker zo doorgaan..
heel herkenbaar meid, ik heb het vooral de eerste 9 weken bijna continu gehad. en mijn vriend begint dan te laggen en zegt "ja de hormonen"en dan werd ik nog veel linker. vooral me vriend kon niks goed doen en kussen en knuffelen o daar werd ik helemaal pist van. nu ben ik 11 weken en het wordt al minder, ben nu juist heel vrolijk.