Het lijkt niet goed te zijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ilja27, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Gefeliciteerd meid en nu genieten van jullie wondertje!

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    misschien heb je wel een laate innesteling gehad dat daarom de termijn niet klopt.en krijgje donderdag wel een mooi hartje te zien.ik ga voor je duimen liefs esther

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Jeetje meid :$

Wat stom dat ze gister álleen een dooierzak zagen, en nu een dag later een vruchtje mét kloppend hartje

Wat een slechte gyn zeg dat hij gister dus nogineens een vruchtje zag

Hoe groot is het vruchtje nu? Toch rond de 0,5 cm? Snap niet dat de gyn van gister je kleintje van een halve centimeter heeft kunnen missen

Superfijn dat je nu duidelijkheid hebt! Ik zou ook niet meer teruggaan naar die andere gyn! Die moet maar eens langs de Pearl of Hans anders :p

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat fijn dat alles goed is! Geniet ervan! :D

5. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Fijn dat toch alles goed is. Gefeliciteerd!

6. Rissie

Rissie Actief lid

12 dec 2010
    166
    0
    0
    ik werk in een kinderdagverblijf
    Den Hoorn
    Hoi aller eerst succes en sterkte.
    Hier nu mijn verhaal
    Bij mij dacht de vk dat het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap was
    Na in het ziekenhuis strenge controles hebben te gehad met bloed prikken elke week een echo zagen ze mijn bloed waarde verdubbelen en na een aantal weken een vruchtzak van 6 weken nog geen kloppend hartje.
    Toen hadden ze gezegd dat ze het een week later weg zouden halen als het niet verbeterd was. Dat sprak mijn. Gevoel tegen ik voelde me zwanger en de hormonen waren er.
    Dus heb de afspraak verzet. En ja wel op 30 nov 2011 zat er een baby van wel geteld 11 weken in mijn buik.
    Gezond en wel en het hartje klopt stevig.
    Dus wil even zeggen het kan ook nog anders en nog belangrijker.
    Luister naar je eigen gevoel

7. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Wat fijn dat jullie nu wel een goede echo hadden! Klinkt een beetje gek om te zeggen, maar je zou toch bijna blij zijn met je blaasontsteking;). Wat prettig dat er nu een gyn de tijd heeft genomen goed te kijken. Kun je daar eventueel ook onder controle blijven? Kan me voorstellen dat je met die eerste gyn echt helemaal klaar bent.

Deel Deze Pagina