Ovutest clearblue negatief, toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ytest, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik heb even een boost nodig. Ik zit op cd 16 van ronde 2 en blijf maar negatief testen met clearblue digital ovutesten. Mijn vorige ronde had ik een cyclus van 31. Ik voel dat er van alles aan de gang is en hoop gewoon mn ei te vinden maar ik zie het somber in.

Kan het zijn dat het later komt dan de 14 dagen voor nod of heb ik gewoon geen ovulatie?

Zijn er mensen die negatief testten met ovutesten van clearblue digital die toch een eisprong hadden of zelfs zwanger?

Alvast bedankt voor de opbeurverhalen!

2. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb die zelfde testen ook gebruikt. Ik heb het zelf een aantal maanden 2x per dag gebruikt (mo/avo). Want al ik een postieve test had (meestal savonds) dan was de test de morgen erna al weer negatief. Dus testen ik 2x bang om het te missen. Ik heb meestal een cyclus van 26/27 dagen en de test was meestal positief op 11/12/13 dag van de cyclus. 14/15 dagen later word ik ongesteld. Maar omdat het niet wil lukken bij ons, ben ik er de laatst x met echo's in het ziekenhuis er achter gekomen dan mijn ei sprong pas 3 dagen later na een positieve test kwam. Dus misschien zijn we een aantal maanden wel te vroeg gestopt?

Ik zou ze vaker gebruiken en dan kom je er misschien achter rond welke dagen het ei springt elke maand. En vanaf dag +/-10 tot 18 elke dag of om de dag te klussen. Op deze site zijn ze wat goedkoper als in de winkel. Succes!
    http://www.drogistplein.nl/gezondheid/ovulatietesten/clearblue+digital+ovulatietest/G3_H138_C1365_P756395/

En voor een opbeurverhaal, je zit pas in rond 2, we zijn vanaf dec 2010 bezig. Na een paar maanden zwanger, werd een mk en nu zitten we al in ronde 12.

groetjes

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Een late eisprong is heel goed mogelijk hoor! Mijn eisprong was de laatste keer 18 dagen na mn 1e menstruatiedag.. Over het algemeen is de periode tussen eisprong en nod best kort bij mij.. Dus gewoon blijven testen, misschien komt hij er nog aan.

Misschien verstandiger om goedkopere te nemen, ipv de dure cb.
    Ik gebruikte die van zwanger en kids..

Je zit in ronde 2, dus nog maar kort aan het proberen.. Maar je lijf leren wat dit betreft kan indd wel wat frustrerend zijn :)

Succes!

4. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    #4 Bloembie, 29 mei 2012
    Laatst bewerkt: 29 mei 2012
    Je moet gewoon nog even door blijven testen. Ik heb een late eisprong en een korte luteale fase. Mijn langste luteale fase is 10 dagen geweest en dit zou bij jou ook zo kunnen zijn. Het hoeft niet maar kan wel, dus hou er rekening mee dat je eisprong dan ook best op dag 21 zou kunnen zijn bij een cyclus van 31 dagen. Ik weet niet of je een regelmatige cyclus hebt? Maar bij mij wil dat ook nog wel verschillen. De vorige cyclus duurde bij mij weer 10 dagen langer dan diegene hiervoor en was mijn eisprong ook 10 dagen later. In ieder geval succes en gewoon nog maar even door testen!

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Bedankt allemaal! Ik hoop het zo! :) Kijk een late eisprong is helemaal niet erg!! Het is de onzekerheid of ik (door het pilstoppen) al wel een eisprong heb!! Als ik eenmaal een positieve test zie, weet ik dat alles weer werkt.. dus hoop echt dat ik hem dan nog krijg!

XxX

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Tijdens de pil netjes rond de 28 dagen, eerste ronde na de pil 31 dagen, dus dat kan nu ook weer anders zijn natuurlijk?

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Jaaa ik heb het meegemaakt.
    Ik was 2 maanden bezig met cb ovu testen. Allebei de 2 maanden wel ei gevonden maar niet zwanger. Deze 3e maand kon ik mijn ei niet vinden,testte wel alleen 1x per dag in de ochtend. En ik ben wel zwanger geraakt deze maand terwijl ik niet eens weet wanneer me ei was :D
    Ik heb wel temperatuur bijgehouden maar heb geen bevestiging.
    Grappig he. Dus ook al vind je geen ei maar wel klussenn :D

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gewoon door blijven testen, je ei komt vast wel!
    ik dacht ook dat er geen ei kwam en plots had ik een knaller van een ovutest uit het niks!
    En zie mijn baner, KASSA!!

Deel Deze Pagina