Gisteravond tussen 22:00 uur en 23:00 uur mijn nuvaring uitgedaan. Ik heb hem ongeveer een uur geleden ingedaan. is hij nog veilig? Hoef hem officieel pas woensdag 2 april uit te doen.
Hangt er van af of je sex hebt gehad? Iets anders, Ik heb ook de nuvaring gehad, entevreden.nu las ik er hele verontrustende verhalen over in het Amerikaanse blad Vanity Fair, er zouden mensen door overleden zijn? T fijne weet ik er niet meer van ( ben nu zwanger en niet bezig met ac), maar misschien een Google waard?
Pag 14/15 van de bijsluiter staat het duidelijk uitgelegd http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h25073.pdf
Niet slim van je!! Je kunt nu 2 dingen doen: 1. Breng meteen een nieuwe ring in. Met het inbrengen van een nieuwe ring, start u een nieuwe ring-periode van 3 weken. U zult geen onttrekkingsbloeding krijgen. Een doorbraakbloeding of spotting (druppeltjes of bloedvlekken) kan wel voorkomen. 2. Breng de ring niet opnieuw in. U wacht uw onttrekkingsbloeding af en brengt een nieuwe ring in binnen 7 dagen na het verwijderen of verliezen van de vorige ring. Deze optie kunt u alleen maar kiezen wanneer u de ring tijdens de voorgaande 7 dagen onafgebroken gebruikt heeft. En volgende keer de ring op je nachtkastje leggen,dan vergeet je hem niet meer hopelijk!!