(haast) nergens last van

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dianne, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Heey meiden,

Sinds een aantal dagenweet ik dat ik zwanger ben. de eerste paar dagen had ik last van misselijkheid, hoofdpijn, en krampen. Maar nu heb haast geen last meer, alleen maar veel plassen en soms buikpijn. is dit wel normaal?

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik heb eigenlijk nooit echt last gehad van zwangerschaps symptomen...
    Dus ik denk dat je je niet druk moet maken..

Liefs Kiss

3. plonky

plonky Lid

17 apr 2007
    94
    0
    0
    Hengelo
    Hoi,

Ik sluit me aan ikheb ook bijna nergens last van soms duizelig en af en toe lichte buikpijn.
    Ik ben er wel blij mee.

liefs plonky

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    jah daar ben ik ook blij om. bij mijn eerste zwangerschap was dit wel anders.. mag me handjes dicht knijpen voor nu!

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hallo Allemaal,

Oef gelukkig hebben dus meer meiden helemaal nergens last van! Ik weet pas een paar dagen dat ik zwanger ben. Maar kan het echt niet geloven. De testen waren echt positief maar het is zo onwerkelijk!

Ik heb nergens echt last van, ik voel wel wat in mijn buik, een beetje een ongesteld gevoel maar niet heel erg. En ik ben wat meer moe. Maar slaap ook wat minder goed. Hebben jullie dat ook?

Gisteren heb ik een afspraak gemaakt bij de verloskundige. En 18 mei krijg ik al een echo. Volgens mij kan ik dan pas echt geloven dat ik zwanger ben! Als alles maar goed gaat dan!

Liefs, Mayke

6. plonky

plonky Lid

17 apr 2007
    94
    0
    0
    Hengelo
    Hoi Mayke1980

ik heb precies het zelfde als jij, slaap niet zo goed en idd een ongie gevoel en soms borrelt het in mijn buik ik heb op 4 mei mijn eerste afspraak bij de gyn.

gefeliciteerd en geniet ervan

7. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    niet voor niets dat ze zeggen dat de kwalen met week 6 beginnen, geniet er nog van ik dacht ook nergens last van te hebben, nou vanaf week 6 dus wel hoor
    succes meiden

8. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    niet voor niets dat ze zeggen dat de kwalen met week 6 beginnen, geniet er nog van ik dacht ook nergens last van te hebben, nou vanaf week 6 dus wel hoor
    succes meiden

9. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik heb dat ook slecht slapen en ongi krampen en borrelen

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ha nog meer mensen met hetzelfde.....het is omdat ik twee maal getest heb en twee maal was het duidelijk dat ik zwanger ben maar anders....ik heb alleen wat steken in mijn buik en zere (.)(.) beetje moe...maar alles maar een beetje..dat maakt mij ook best wel onzeker eigenlijk.

11. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik word er ook onzeker van, durf eigenlijk negens op te hopen.. Stom eigenlijk want de test was echt positief.
    Was het bij jullie eigenlijk gepland?
    bij ons niet gepland wel heeeel erg gewenst! We hoopten op de zomer of het najaar. Maar tsja ik was al wel gestopt met de pil, en toen een keer onbeschermd gevreen. Omdat we dachten dat ik ongesteld moest worden..

Dat maakt dus de verrassing nog groter! Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat....

Liefs, Mayke

12. Jipperke

Jipperke Lid

21 nov 2006
    79
    0
    0
    Ojee...dat wist ik niet dat meestal na 6 weken de kwaaltjes pas komen! Ik dacht er ook al mooi mee weg te komen :)

Het enige waar ik tot nu toe 'last' van heb is geborrel in m'n buik, maar verder niks. Ja, oke, sinds deze week ben ik ook wel meer moe.

Maar ik kan het dus ook nog maar nauwelijks geloven! Heb de huisarts of verloskundige nog niet gebeld omdat ik het zelf niet echt geloof.
    Misschien vrijdag toch maar even bellen, dan zit ik op 6 weken....

13. leylaNB

leylaNB Actief lid

18 jan 2007
    134
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik ben nu zo'n 7 weken zwanger en heb nergens last van eigelijk... Wel wat meer vermoeit, maar ach..
    Ik heb ook de hele tijd het idee dat er iets mis is.. Als ik naar mijn vorige zwangerschap kijk, kon ik niets ruiken of ik was al ziek! tot de bevalling toe.. Ik moet wel zeggen dat het zo wel relaxt zwanger zijn is! ;) Beter als je dagen boven de wc pot slijten.. haha

14. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    Hoi ik ben nu zo'n 11 weken zwanger 3 dg en heb nergens last van
    af en toe alleen met tandenpoesten misselijk maar dat valt wel mee
    in het begin ongi klachten en nu niks meer, is dus wel lekker zo hiihihihiih
    maar ja wat niet is kan nog komen he ;)

15. Ik ben alleen rond een uur of 3-4 heel erg moe.
    Slaap s'nachts niet fijn meer omdat ikmaar blijf draaien en naar de wc moet(2x per nacht)
    Heb veel last van maagzuur.
    Ik ruik alles sterker.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook alleen was ik heel de dag door misselijk en bij de gedachte aan vlees kon ik al rennen naar de wc.
    Volgende week woensdag heb ik mijn eerste echo..spannend.

Wanner hebben jullie je eerste echo?

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik hou er ook rekening mee dat het nog maar zo pril is en dat de kwalen nog gaan komen. Ben wel moeier, heb net ruim een uur geslapen en voel me nu niet echt uitgerust :(

ook vaak plassen, af en toe zere (.) (.) en heel snel hongergevoel. De buikkrampen zijn minder dan vorige week en ik heb het idee dat m'n darmen ook allemaal wat meer moeite hebben.

Alle zwangere dames, sterkte!

Groetjes Sanneke

17. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    heey meiden!

Ik denk dat ik dit onderwerp toch maar even bij moet stellen, de andere meiden hadden in mijn geval wel gelijk, ik begin het nu goed te voelen!

Deel Deze Pagina