auw auw auw die borsten

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door julie123, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    ja meiden,

mijn borsten zijn een nieuw onderwerp waard ;)
    sinds daarjuist in de zetel heb ik veel pijn aan mijn borsten, maar echt... zo aan de zijkanten, kan er haast niet aankomen, precies of alles is uitgerokken geweest...heb anders nooit echt pijnlijke borsten voor nod... iemand pijnlijke borsten gehad al vanaf 4-5 dagen voor nod die bleek zwanger te zijn? of komt die pijn dan pas later?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

yupz ik had normaal al gevoelige borsten maar 5 dagen voor mijn NOD pijn aan de zijkanten van mijn borsten beetje richting mijn oksel.

ennuh zie banner ;)
    spannend dus!

3. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    ja zeeeeeer spannend, durf er niet teveel aan denken maar die borsten doen me er steeds aan herinneren ;)

4. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    trouwens...dikke vette proficiat meid!

geniet er ten volle van!

knuffel

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Had ik idd ook!

6. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    waw meid...nog 33 dagen... zou zo zeggen: heel veel geluk en succes, geniet ervan!
    niet te veel last van kwaaltjes?

7. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb (nog) niet super veel last van mijn borsten, af en toe wat steken en jeuk aan mijn tepels.

8. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    ik hoop andrea dat ik je mag volgen in je voetsporen, caruli heeft ook gependeld april voor mij...hoop ook dat het eerder komt hihi:)

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi Julie,

Ik heb ook echt verschrikkelijk veel last van mijn boobjes (haha), gisteren kon ik niet slapen van de pijn, ik wist van ellende niet hoe ik moest gaan liggen.... ik voel het ook naar mijn oksel & armen trekken, heb jij dat ook?

Laten we hopen dat het een goed teken is.... ik reken nergens op,maar een klein beetje hopen mag toch wel?

Liefs,

Fem

10. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hoi, ik heb altijd tussen ei en nod last van mijn boobs.... tja, vind het moeilijk, kan twee kanten op, laten we met z'n allen het de goede kant op blazen...pfffffffffffffffffff... zo!

11. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Hier ook hoor! Ik had normaal gesproken voor mijn ongesteldheid nauwelijks gevoeliger borsten. Nu heb ik juist omdat mijn borsten aan de zijkant richting oksel en mijn tepels zo groot werden, getest... en JA!
    Hoop voor jou ook!

12. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Meid, had ik ook! Sinds mijn eisprong heel branderige tepels en die gingen een week voor de NOD over in pijnlijke borsten over de ganse lijn! En jawel... kijk maar naar mijn banner. Trouwens, ze doen nu alleen nog maar meer pijn...

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Blijft altijd een dubbel verhaal houden....
    Ik heb iedere maand ontzettend veel last van m'n boobs. Ze worden haast 3maal zoveel groter, en nee, mijn vriend moet er dan ook echt niet aankomen hoor! Als je er alleen al naar kijkt dan doet het al zeer. Vaak kan ik dan ook die periode niet op mijn buik slapen van de pijn......
    (periode is tussen mijn ei en nod);)

Wil niet negatief overkomen, maar helaas zegt het niet altijd wat. grt.

14. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hoi,hoi,

Nou hier ook iemand die na zijn ei altijd last heeft van mijn (.)(.)
    Afgelopen keren iedere keer gespannen en pijn kon ze niet meer aanraken.
    Nu deze ronde heb ik bijna geen last van me borsten,ze zijn nog heel zacht,wel aan de zijkant wat gevoelig.
    Echt raar,ik zit 3 dagen voor mijn NOD dus ik ben benieuwd.

Kareltje

15. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Hi meiden,

Ik denk dat je het moet vergelijken met de maanden ervoor van jezelf. Zoals je kan lezen hebben sommige mensen (eh dames) altijd al last van hun borsten en/of tepels tussen eitje en nod.

Als jij dat niet hebt, dan heb je toch een grote kans dat er wat gaande is in je lichaam. En hopelijk is dat een beebje. Maar ach duidelijkheid hebben we pas echt met een positieve test in onze handen. Maar een beetje hopen mag best hoor!

Ik heb zelf ook last van mijn borsten en vooral mijn (stijve) tepels. Ventje zegt dat ik er mensen mee kan vermoorden :D. Hopelijk komt het niet zo ver haha.

Liefs,
    Gaby

16. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Bij mij is het elke maand wisselend. De ene keer heb ik geen last van mijn (.)(.), en de maand erop doen ze zoooo'n zeer. Tot nu toe echter niet zwanger. Ik hoop van harte dat het voor jullie wel een goed teken is!

17. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik heb normaal nooit last van mijn (.)(.), maar nu (dag 9 van mijn cyclus na een heel korte ongi) heb ik er echt veel last van. Ik dacht zelfs eerst dat het mijn hart was :oops: , gewoon omdat ik het nog nooit eerder gehad heb. Maar nu is het aan beide kanten, mijn tepels jeuken enorm en mijn (.)(.) doen echt pijn. Heeft er iemand dit al eens gehad in het eerste gedeelte van de cyclus? Het is dus ook pas begonnen na mijn ongi. (Ik draag overigens geen BH nu, dus daarvan kan de jeuk al niet zijn).

Echt raar :(

18. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    wel ik heb normaal gesproken nooit last van mijn boobbies maar dus nu opvallend wel, aan de zijkant nog steeds en eigenlijk enkel bij aanraking, nu vandaag 'liep' ik de trap af en voelde ook wat last, precies of ze wegen een ton, en dames ik verzeker jullie, heb een heel klein maatje ;)
    heb ook al een week last van serieuze winderigheid...hihi zeer lastig eigenlijk

maar inderdaad het is aan de zijkant en bovenaan vooraan ook wel wat pijn als ik eraan kom... moet zeggen, ik zeg steeds tegen mezelf: je beeld het je in, of de duivels zijn onderweg maar als da iedere keer pijn doet denk ik toch steeds weer...mischien misschien misschien...

ok laat ons samen hopen meiden !

knuffeltjes
    julie

19. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Hoi Julie,

Ik heb net hetzelfde... Ik denk dat ik misschien morgen toch maar eens test, ik heb doorzichtig en rekbaar slijm en pijn aan mijn (.)(.) (wat ik dus ook nooit heb). Het is echt een onaangename pijn, soms lijkt het idd alsof iemand er een aansteker onder houdt, en als ik beweeg lijkt het soms alsof mijn ribben gekneusd zijn. Ik snap het niet, ik heb normaal echt nooit pijn en na mijn ongi is dat toch wel heel vreemd. Ik had ook de indruk dat mijn tepels groter worden, maar dacht dat dat inbeelding was. Het lijkt alsof er rond mijn tepels een lichtere ring is bijgekomen, herkent iemand dit? :-?

20. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ook ik heb last van mijn borsten eerst jeukten mijn tepels zo verschrikkelijk en nu heb ik hele zere gespannen borsten.. grrrr verder kanik gewoon niet wachten tot het een aantal dagen verder is want ik geloof nooit dat ik tot mijn NOD 8 feb kan wachten met testen haha

Deel Deze Pagina