Voor alle meiden die hier nog niet zwanger zijn... Worden nu zwangerzijn hormoontjes enzo toegestuurd hoor! Vind t echt balen voor jullie. Weet hoe t is als t niet lukt... heb zelf ruim 2 jaar met mn ex geprobeerd. Was dus echt stomverbaasd toen bleek dat ik nu in 1x zwanger was. Allemaal heel veel sterkte en succes toegewenst vanaf hier.
Gelukkig maar! Ik kan natuurlijk niet in je prive leven kijken, alleen maar wat ik hier lees krijg ik van je mee. Je klinkt al een stuk positiever!
Hoi we gaan ervoor! en dit zeg ik niet zomaar. En nee mijn(somberheid overheerst niet alles nee) het valt echt wel mee. Het is nu net alsof ik zwaar depri ben of zo maar dat valt echt wel mee hoor ik heb naar mijn zin op mijnn werk een leuke baan dus ja ik woon samen met de liefste man die ik ken dus ja.! groeten jennie72
hoi Jennie72, het is ook nog heel kort na je miskraam dus mag je echt wel depri zijn. ik had dat ook na mijn miskraam ik wilde gewoon zo snel mogelijk weer zwanger zijn en het liefst meteen. dus ik weet echt hoe je je voelt heb dat ook gehad. dus hoop echt dat je snel zwanger bent samen met de rest die het nog niet zijn. dus hier strooi,strooi,strooi,strooi,strooi,enz liefs chantal.
Hier nog een die af en toe een dipje heeft hoor! Maar probeer altijd positief te blijven....hoe moeilijk dat soms ook is. Soms lijken veel mensen in je omgeving zwanger te zijn inderdaad maar ik bedenk me altijd dat er nog veel meer zijn die dat niet zijn! Zet hem op meid (en) kopie(s) omhoog! Elmo
Lieve Jennie! Hele dikke smakzoen van deze meid en ik gooi jullie allemaal wat hcg hormoontjes toe! Vangen!
Misschien is dit forum gewoon de plek waar jij even je negatieve gevoelens kwijt kan. Dan kan het voor anderen misschien overkomen alsof je alleen maar depri bent. Ik hoop dat jij ook heel snel bij de club zwangeren mag horen, net als iedereen hier trouwens (inclusief mezelf!