wel of niet mee doorgaan??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jaimy22, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaimy22

jaimy22 Actief lid

28 jun 2007
    210
    5
    18
    hoi meiden

even jullie mening/advies gevraagd

ik en me man passen nu ong anderhalf jaar op een jongen van 10 jaar zijn moeder zit op studie en hij komt in de tussen tijd van 6 tot ongeveer 9 uur hier nu is dit niet zo heel erg hij woont hij aan de overkant en zijn moeder komt hem hier weer ophalen..ken haar al wat langer ze geeft me er ook geld voor maar daar is het nu niet om te doen..

nu het volgende ik ga over 2 weken verhuizen ong kwartiertje hier vandaan
    dat betekend dat ik hem dan om zes uur thuis op moet gaan halen.
    heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in irriteer me ook vaak aan hem heb al tegen moeder gezegd dat ik sowieso na de bevalling niet meer wil maar heb er eingelijk nu al niet meer zo trek in
    mischien stel ik me wel heel erg aan.
    maar vind het heel moeilijk hoe ik het evt aan haar moet vertellen..

liefs suzanne

2. Bri

Bri Niet meer actief

Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om het aan haar te vertellen, maar als je ermee wilt stoppen kun je dat het beste zo snel mogelijk zeggen. Dan kan zij namelijk snel een andere oplossing zoeken!

Houd het erop dat je het na de verhuizing te veel 'gedoe' vindt worden, terwijl jij het druk hebt met het inrichten van je nieuwe huis en je bovendien steeds meer energie zult verstoken aan het zwanger zijn. Die combinatie (vorderende zwangerschap, nieuw huis, grotere afstand / langere reistijd) maakt het gewoon te zwaar voor je.
    Misschien wil je aanbieden om in geval van nood bij te springen, maar niet meer op reguliere basis.

Maar nogmaals: laat het haar zo snel mogelijk weten, zodat zij nog een beetje tijd heeft om een andere vorm van opvang te regelen.

Deel Deze Pagina