Aaaaah bedankt voor jullie geruststellende reacties! Heel lief! Zodra mensen weten dat je zwanger bent kijken ze meteen naar je buik, dan wil je die ook trots laten zien haha! Maar inderdaad wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af. We wachten gewoon geduldig af!
Bij mij zag je pas echt goed dat ik zwanger was vanaf 30 weken. Soms komt het buikje gewoon wat later maar het gaat echt wel groeien
Ik dacht hetzelfde als jou en nu vind ik hem veel te hard groeien haha. Met 20 weken werd het zichtbaar en met 23 weken kan je er niet meer omheen.. Alsof ik een watermeloen heb doorgeslikt
Bij de zwangerschap van onze dochter zag je pas toen ik 24 weken zwanger was een buikje. Eerder niet. Ik hoop dat mijn buikje nu eerder zichtbaar wordt.
Ik ben nu bijna 17 weken en hier ook nog geen buik en bij de vorige ook niet met dit termijn, niet druk om maken. Zolang t kindje goed groeit niks aan de hand
Hierbij nog een foto van mij bij 28.2wkn ook nog een minibuikje. Begrijp je gevoel heel erg goed. Ik ben/was er ook onzeker over. Vooral als je die flinke buiken voorbij ziet komen. Wil inderdaad ook graag showen.. Verloskundige zei ook dat mijn sterke buikspieren het naar binnen drukken. Krijg nu wel meer ongemakken vd darmen en maag.
Heel herkenbaar! Bij mij kwam de buik pas rond de 30 weken, toen ik 35 weken was dachten mensen dat ik pas iets van 15 weken ver was. Met 37 weken al bevallen, dus heb ook maar kort een klein buikje gehad Nu ben ik nog geen 10 weken en heb al bijna net zo'n buik als toen ik 35 weken was, ook niet leuk! Maar ben dan nu ook zwanger van een tweeling, en het is mijn tweede zwangerschap dus zie je het dan vaak veel eerder. In eerste zwangerschap had ik extreem vruchtwater tekort, bij mij waarschijnlijk de reden geweest van het kleine buikje!
Ik zou me er niet druk om maken hoor. Mijn eerste zwangerschap kon ik tot het einde aan toe mijn eigen kleding aan. De buren wisten niet eens dat ik zwanger was . Nu tweede zwangerschap en volgens iedereen zou ik vlot een buikje krijgen... het werd pas rond 30 wk enigszins zichtbaar voor mensen die wisten dat ik zwanger was... De groei van je kindje is gelukkig vaak niet evenredig aan de groei van je buik
Hallo, Ik heb speciaal voor jouw topic een account aangemaakt. Ben normaal altijd een stille lezer. Ik zit/zat met precies hetzelfde. Ik ben nu 17 weken zwanger en heb echt nog geen buikje. Mensen die het niet weten zien ook echt niet dat ik zwanger ben. Niet altijd even leuk . Ben zelf erg slank dus had verwacht dat je het al heel snel zou zien. Zo zie je inderdaad maar dat ieder lijf anders is. Fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben met een mini, mini buikje!
Pas met 22 weken kon ik mijn eigen broek niet meer aan! En toen duurde het nog en week of vijf voordat je echt een zwangerbuikje kon onderscheiden. Iedereen is anders, wacht maar af, het buikje komt vanzelf