Het lijkt wel een trend!

Discussie in 'De lounge' gestart door shanice81, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    En hoe leg je je kindje dat uit?
    Ben ook gaan scheiden...maar dan omdat t na 11 jaar ellende echt helemaal op was bij me. Heb 11 jaar geprobeert en hij heeft 11 jaar gefeest.
    Maar zomaar omdat je verliefd bent op n ander...
    Ben ook wel eens verliefd op n ander geweest in die 11 jaar en terwijl dat echt geen goed huwelijk was heb ik er niets mee gedaan.
    Als je voor iemand kiest dan kies je er ook voor om er voor te gaan samen.
    Maja moet de ander ook mee werken natuurlijk...
    En dan denk ik soms van....als de een voor n ander kiest...zat er dan niet al wat scheef? Of bij hem/haar of in de relatie.
    Stille wateren Diepe gronden...etc.

Maar wel enorm erg zo rond deze tijd :(

2. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

vreemdgaan is idd laf, als je op iemand verliefd bent geworden, verlaat dan eerst je huidige relatie vind ik...

de buurman van me moeder ook :confused: die man is 72, en die had 1 jaar terug zoiets van; heey me ex van toen ik 18 was is ook nog leuk, anders ga ik daar maar weer bij terug.. hij was echt al 50 jaar getrouwd met zijn vrouw.. spoor je toch ook niet?!?! :confused:

3. Gadverdamme zeg, nou weet je wat nog het ergste is bij mijn vriendin.... die ander is vorig jaar op dezelfde manier door haar man verlaten en zit met 2 kids......

Snap jij nou dat zo'n wijf dan met haar "volle" verstand met een man in bed duikt die zijn vrouw op dat moment besodemieterd.......
    Ik kan daar met mijn pet niet bij!

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dat snap ik dus ook niet. Ik persoonlijk zou zoiets dus nooit kunnen. Maar aan de andere kant hoeft zij in principe geen verantwoording af te leggen. Hij is degene die getrouwd is, hij is degene die zijn vrouw bedonderd en hij is degene die van die andere af had moeten blijven.
    En wie weet, ook al had deze vrouw wel fatsoen en principes gekend en hier dus niet in mee was gegaan dan had ie dit misschien wel met iemand anders gedaan.
    Vind het ook laf hoor maar ja..

5. Tja je moet alles eens geprobeerd hebben in je leven hahha, ach ik vind het wel zielig voor zijn exvrouw!

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    en dan vraag ik me af he..zou het om de sex gaan? Nee toch? Zouden mensjes van 72 nog echt sex hebben? :oops:

7. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

zij vond het achteraf niet zo erg.. ze was zelfs een beetje blij, hij hield haar min of meer gevangen..
    alleen de buurman is echt een vies mannetje.. babyfoon stond aan en we vingen signalen van zijn mobiele telefoon op.. dus we hoorden heel dat gesprek met zijn nieuwe vriendin.. bluhhhhhhh :pale:

8. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

nouuu vergis je niet! het gesprek ging alleen maar daar over :confused:

9. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    :confused: :pale:

10. IEKSSSS :confused:

11. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    pff jeetje.. vreemdgaan is zeker laf...vooral als je nog kinderen hebt! en precies weer rond de feestdagen natuurlijk waarom gebeuren zulke dingen toch altijd rond de feestdagen :rolleyes:

12. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik vindt het ook erg laf..
    snap vaak ook niet hoe ze dat hun kinderen kunnen aandoen.. dan is er weer een gezin kapot... en waarvoor?
    zie het ook veel om me heen nu.. helaas...

13. Ja je hoort het steeds vaker inderdaad. Kom zelf uit een gebroken gezin en weet dus hoe het voelt helaas!

En die vriendin van mij ook, daarom is het voor haar ook zo hard om het nu zelf door te maken. De kinderen beginnen er nu ook onder te leiden....

14. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

jah dat begrijp ik..
    wij komen ook uit een een ouder gezin dus weet ook hoe dat is...

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Het hangt idd in de lucht lijkt het wel, in mijn omgeving zijn ook al 2 langdurige relaties voorbij. De ene relatie duurde ruim 11 jaar, ze waren ook getrouwd, andere relatie duurde 7 jaar en hadden net een huis gekocht samen. Gelukkig zijn er geen kinderen in het spel. Bij beide ging de vrouw vreemd....

16. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Heeel sneu voor de kinderen die in het spel zijn.

Deel Deze Pagina