Het lijkt wel of ik dikker word ipv dunner...

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik let nu al ruim een week heel erg goed op mijn eten. Overdag niks snoepen en soms 's avonds een handje japanse mix. Maar ik zie nog helemaal geen resultaat. Ben ik nou te ongeduldig of doe ik iets helemaal verkeerd?

Wat eten jullie op een dag als je op dieet bent?

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik denk dat je te ongeduldig bent ;)

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja of ik eet verkeerd!!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou het lijkt me niet raar dat je na een week nog geen resultaat ziet.

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Je let al een week op je eten? Dan zou je toch minstens 5 kilo afgevallen moeten zijn...!

Zonder gein: het kan zijn dat je vanwege het warme weer wat extra vocht vast houdt.

6. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Ja joh, heb geduld! En eet/drink geen light producten! Daar wordt je ook dikker van.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Na een week??? Sorry Minny, afvallen betekent een heeeeel lange adem hebben.

8. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nou eigenlijk let ik er al wel een stuk langer op, maar sinds ruim een week echt heel goed! Maar mijn buik lijkt echt veel dikker te worden, das toch ook niet de bedoeling?

Ik heb ook weleens gelezen dat als je niet voldoende eet je juist dikker kan worden. Of is dat helemaal niet waar?

9. Tamireya

Tamireya Actief lid

25 mei 2012
    492
    0
    0
    Wat eet je dan precies overdag?
    Als je bv 20 sneedjes brood eet komt er namelijk ook geen resultaat maar dat is denk ik wel logisch :D

Ik zou ook s´avonds geen handje van japanse mix eten .. klinkt heel gezond is het niet ;)

10. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Nou gister bijvoorbeeld:

Ontbijt: 2 boterhammen

10 uur: Liga evergreen appel (hele pakje, 2 stuks dus)

Lunch: 4 broodjes

Tussendoor: Fruit en cracker

Avondeten: aardappels met stukje worst en veel bloemkool

's avonds: Japanse mix

11. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    En als drinken overdag alleen maar water en 1 kopje thee.

En 's avonds een glas 7 up.

12. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Gezond is Japanse miX niet maar wel caloriearm.

13. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    En vanochtend heb ik bak met cornflakes, magere kwark en een peer gegeten als ontbijt.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Kun je geen vervanger nemen voor die boterhammen? En worst, tja.. weet niet wat voor worst maar worst is wel heel vet.

15. Marieke1983

Botehammen zijn prima, broodjes zijn heel veel calorieen, heb ik al eerder gezegd. Vervang die eerst maar eens door boterhammen, ben je al een heel eind.

16. Marieke1983

Ik eet vandaag bijv:

Sochtends twee biterhammen halvarine en appelstroop

Tussen de middag twee boterhammen halvarine en appelatroop, bakje optimel vla

Savonds wraps met kip, komkommer en tomaat.

Tussendoor drie stukken fruit, opkikker, minimaal 8 glazen water.

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ja, dat is zeker waar. als je op rantsoen gaat en zeer weinig eet kom je aan.

juist VEEL (maar wel gezonde) kleine porties eten op een dag zorgt dat je verbrandingsoven aanblijft en dat je meer verbrand en sneller afvalt

18. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Als je echt gezond wilt afvallen zou ik de ochtend crackers eten met kaas en komkommer ed. of yoghert met muesli.
    En de lunch 2 boterhammen of ook crackers (alles liefst volkoren) maar 4 broodjes zijn wel erg veel calorieën!
    Daarbij die worst is ook heel vet als je vlees eet liefst kip of rundvlees ;)

Wens je veel succes met je dieet duurt even voor je echt resultaat ziet vooral met dit weer.

19. Marieke1983

Veronique dan zit je al op erg weinig hoor! Daantje heeft gelijk, veel gezond eten werkt erg goed. Honger hebben is echt af te raden, dan ga je juist snoepen.

20. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik denk dat je met minder en gezonder eten niet snel heel veel resultaat krijgt. Gezond en goed voor je lichaam is het natuurlijk zeker en zul je op de lange termijn vast wel wat afvallen.
    Als je echt veel wilt afvallen moet je je denk ik aan een echt dieet houden.

Ik heb 2 mensen in mijn omgeving veel zien afvallen. 2 verschillende dieeten, maar vooral op basis van gekookte eieren, fruit en groente. Geen brood en vlees enz.

Deel Deze Pagina