zo net klaar met eten en heb echt tot dik 5 uur in de zon gezeten, mijn wangen zijn gewoon verkleurd hihihi .. die kleine had ook heerlijke gezonde rode wangetjes .. hoop dat het morgen ook zulk weer is ...
Heerlijk hè? wij hebben ook lekker in het zonnetje buitengespeeld hoor! En daarna nog heerlijk een koekje gegeten in het zonnetje. van mij mag het nog wel even zo blijven!
het was vandaag heerlijk hier in de kop van noordholland.. maar wel oppassen want het windje was evengoed koud... maar er mogen wel meer van deze dagen komen.. op naar de LENTE xxx nukie
Het was en is hier stervenskoud,op mijn balkon kwam de meter niet boven het vriespunt uit en die wind.........brrrr wat koud zeg.
Hier was het ook heerlijk. Hebben dik 2,5 uur in t bos gewandeld met een vriend van ons en alle honden. Af en toe een flinke koude wind maar gelukkig niet vaak. In het bos ook nog heerlijk een half uurtje op n bankje gezeten, volop in de zon. En de kids, honden en de grote kids (lees manlief en die vriend ) hebben lekker geravot in de heide. Ik wil ZOMERRRRRRRRRRRRRRR
En intussen is het weer voorbij, ik trek net de gordijnen open en wat zie ik...sneeuw!!! Nee he, niet weer, waar blijft de lente nou!?
nou hier is het verre van zomer hoor, ligt een dik pak sneeuw... bah bah daar gaan we weer!!! heb er echt zooooo genoeg van... pffff
Maart roert zijn staart. April doet wat ie wil.. Dus ja.. we kunnen ons helaas nog niet blind staren op 1 dag zon. De lente begint in ieder geval snel nu, en dat is al een mooi vooruitzicht niet? Hier gelukkig geen sneeuw. Tis droog en daar ben ik al blij om.
ik denk dat de lente nog wel even op zich laat wachten hoor... anders valt er geen sneeuw lijkt me....
Ook hier sneeuw, zo over de krokusjes en sneeuwklokjes heen die er gister nog zo mooi bijstonden in het zonnetje, maar we doen er niets aan.
Weet je wat balen is, de amerikanen hebben voorspeld dat wij een lange koude winter zouden krijgen, tot nu toe hebben ze daar gelijk in gehad, helaas hebben ze ook voorspeld dat wij pas in Juni wat aangenamer weer gaan krijgen in Europa, ik hoop dat ze het daar mis bij hebben .. Hier trouwens ( gelukkig ) geen sneeuw maar wel grauw weer hopen dat het morgen beter word...
Bah. Ook hier sneeuw.. Kword er helemaal moedeloos van! Maar goed.. Nog even volhouden, dan zit ik in het vliegtuig, en daarna hopelijk als wij terugkomen dan komt er een zonnetje