het loopt er uit na iui!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Q1987, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Heb ik weer, ik weet met 100% zekerheid te zeggen dat het niet mijn eigen vocht is, maar na me iui moest ik vrijwel meteen opstaan... en ja hoor 1minuut later liep alles er weer uit.. IS DIT NORMAAL??
    :( heb nu echt het idee dat het compleet zinloos is....

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ws is dat cervixslijm dat eruit loopt. Het zaad kan niet teruglopen uit de baarmoeder, als dat er eenmaal inzit, blijft het erin. Ik heb nu 12x iui gehad, en alle 12x verloor ik ook wat cervixslijm toen ik opstond, raar dat ze je daar niet voor hebben gewaarschuwd, want door de eendebek & inseminatiekatheter komt dat los vanuit de baarmoedermond. geen zorgen meid, het zaad kan er echt niet uit als het er eenmaal inzit.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoe weet je dat zo zeker? Heb je dat getest ofzo? Met het blote oog kun je dat echt niet zien hoor.:D Het spul wordt hoog in je baarmoeder gespoten.

Bij ons in het ziekenhuis zeiden ze ook altijd dat er wat vocht naar beneden kon lopen, maar dat dat niet erg is.

Natuurlijk ben ik geen goed voorbeeld; nooit zwanger geworden met IUI.

Maar mensen die natuurlijk zwanger worden, staan ook wel vaak na de sex weer rechtop of gebruiken verschillende standjes. Die verliezen ook vocht, maar worden wel zwanger.

Maak je niet ongerust. Komt vast wel goed. En anders de volgende keer (mocht dat nodig zijn) vragen of je wat langer mag blijven liggen na afloop.

En een tip: zou je misschien 1 topic kunnen openen met bijvoorbeeld topictitel "Q1987 in de MMM" of " Q1987 en IUI" ? Ik noem maar wat. Daarin kun je je ei kwijt en al je vragen stellen. Nu stel je telkens losse vragen. Niet erg hoor, maar ik denk ook dat het voor jezelf handiger en overzichtelijker is om alles in 1 topic te houden. Je zou ook nog mee kunnen praten in een al bestaand topic over IUI. Voordeel is dat je dan meteen met lotgenoten schrijft.

4. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ik heb 6 iui's gehad, en moest wel steeds een kwartiertje blijven liggen na de inseminatie, maar daarna liep er ook vanalles uit. Tegen mij zeiden ze ook dat het geen kwaad kan, is idd cervixslijm en de zaadjes zijn hoog genoeg ingebracht, die zullen niet zomaar ontsnappen.

En sinds mijn laatste iui geloof ik de arts wel, kijk maar naar mijn banner!

5. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Nou dan zal ik het wel mis hebben, maar er is best veel ingespoten aangezien hij 51miljoen beste zwemmers had, en ze maximaal 50mil. insemineren... kan me namelijk niet voorstellen dat het mijn eigen vocht is, omdat ik er toch ook bekeek en rook (sorry lekker detaill), maar we gaan het zien, beide pendels zeggen dat het deze maand geen bevruchting is, dus ik hoop nergens op! :)

6. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ik denk dat er best wat zwemmers zijn blijven zitten hoor. En die weer terugkomen naar beneden, zullen het anders ook niet gered hebben moet je maar denken. Bij mijn iui, kwam er niets uitlopen. Vond ik ook best vreemd, maar ben er niet zwanger van geworden helaas. Heel veel sterkte met de komende wachtweken!!

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Is normaal, kan geen kwaad!

Deel Deze Pagina