Te klein hoofdje?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Atlantis, May 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Atlantis

Atlantis Actief lid

Feb 6, 2006
    134
    0
    0
    Hoi Mirjam of Japke,

Vandaag hebben we een pretecho laten maken. Alles zag er, net als op de 20 weken-echo, prima uit, 'behalve' het hoofdje. De doorsnee was twee weken kleiner dan gemiddeld, de omtrek een week. De lengte van het bovenbeen en de voet lagen juist voor op schema... Is dit erg? Moeten we nu contact opnemen met onze verloskundige? De echoscopiste zei dat ze nog niet direct van een groeiachterstand uitging, maar het zit me toch niet lekker. Alvast bedankt voor je reactie!

Groetjes, Atlantis.

2. Japke

Japke Bekend lid

Feb 1, 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Atlantis,

Als het je niet lekker zit, bespreek het dan met je verloskundige. Ik kan je in die zin niet helemaal geruststellen omdat ik dan zelf al je gegevens zou willen zien.
    Bedenk wel even dat de pretecho, voor de pret was, en het niet de bedoeling was om je daar erge zorgen over te maken. Dit is mijn mening daar in. Ik kan me wel voorstellen dat je nu zorgen maakt, ten slotte is er met een echo gekeken en deze gegevens zijn aan jullie verteld. En niet zodanig informatie daarover gegeven, dat je lekker hebt kunnen genieten
    Je bent nu bezorgd en omdat het niet lekker zit, maak het dan bespreekbaar met je verloskundige.

Succes,
    groetjes,
    Japke

Share This Page