hai, ff vraagje, klopt het dat het sperma er weer uitloopt na de seks???Ik heb een tijdje met mn benen in de lucht gelegen maar dan loopt het er alsnog uit... Zelfs na drie uur op mijn bed te liggen (ik was in slaap gevallen) ging ik plassen en viel het er weer uit help me....
Ja bij mij wel... Zelfs de volgende dag moet is soms met een inlegkruisje lopen. Maar het heeft geen invloed op het zwanger worden hoor Groetjes Silla
dat gebeurt bij mij ook vaker...zelfs de dag erna nog...Maare, zou me er geen zorgen over maken, zitten zoveel zaadjes in sperma!!! fay
Bij mij ook hoor!!!! Maar wat me wel opvalt dat er tijdens mijn vruchtbare dagen minder uitkomt dan anders.....herkent iemand dat?
Eerlijk gezegd nooit op gelet? Moet ik es doen. Ik hou nl. alles bij in een mooi schriftje. Verloop van cyclus, klachten tijdens cyclus, wanneer er geklust is enz enz. zo probeer ik ook een beetje inzicht te krijgen in mijn (ongregelmatige cyclus)...maar deze komt er idd ff bij....
He Silla, dat doe ik inderdaad ook, in een agenda. En elke keer denk ik bij de volgende cyclus...waarom heb ik nou zo weinig op geschreven vorige keer...
Ook ik heb grootse moeite met het binnen houden. Heb zelfs manlief gevraagd of ie het erg vond een half uurtje te blijven 'zitten'! Dit vond ie geen goed plan! Ik vraag me af wat je moet doen om het binnen te houden....
Je moet je niet zo blind staren op het binnenhouden hoor...de zaadjes vinden hun weg wel. Wat ik soms wel eens doe, is een kussen onder mijn bips en mijn benen omhoog houden... Maar als ik dan na een kwartiertje overeind kom loopt de rest er ook weer uit hoor. Ik ga er dan maar van uit dat de beste zwemmers al aan de overkant zijn...
Je hoeft het niet binnen te houden. De zaadjes zijn al onderweg naar je eitje.. In de vruchtbare dagen hou je inderdaad meer binnen, dat komt door het cervixslijm. No problem ladies als het er weer uit komt.. mijn eerste reactie is gelijk: tja waar wil je dan dat het blijft? het moet toch uit je lichaam. hihihihi groetjes
niks meid, gewoon genieten tijden het vrijen, na het vrijen heerlijk relaxen en hopen dat van de hoogeband erbij gezeten heeft......meer kun je niet doen, en moet je ook niet doen, ik vindt dat soort dingen altijd maar dodelijk voor je sexuele / romantische relatie (gevoelens).... er blijft altijd zooi uitlopen hoe je ook je best doet...tijdens je vruchtbare periode heb je normaal gesproken mooi helder cervixslijm en daar hebben ze meer dan genoeg houvast aan hoor.... groetjes en succes
Er komt zoveel sperma uit een man dat datgene wat er bij jou uit loopt echt niet alles is hoor. Het word denk ik ook wat verdund met je eigen vocht en daardoor ook meer vloeibaarder. Dat het in je vruchtbare dagen minder er uit loopt komt denk ik omdat je slijm dikker is en het sperma dus niet echt verdund word dus minder er uit loopt, kan het fout hebben hoor, maar vond het eigenlijk wel goed klinken
niks meid, gewoon genieten tijden het vrijen, na het vrijen heerlijk relaxen en hopen dat van de hoogeband erbij gezeten heeft......meer kun je niet doen, en moet je ook niet doen, ik vindt dat soort dingen altijd maar dodelijk voor je sexuele / romantische relatie (gevoelens).... ja, hij moest ook heel hard lachen en zei dat ik nu wel een beetje te ver ging! (achteraf moet ik er ook hard om lachen hoor)
Je kunt het sowieso niet voorkomen aangezien er buiten de zaadcellen ook een heleboel vocht mee naar binnenkomt, dat moet er ook weer uit natuurlijk
Zo voelde ik me ook een paar maanden terug hoor, toen ik hier net kwam....en dan ben ik toch al 39....
idd wat sandra zegt: tijdens de vruchtbare periode loopt er soms helemaal niks uit bij mij! zal misschien door het slijm komen dat het zaad vast of tegenhoud??