Het loopt eruit..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samba25, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    hi meiden

ik vroeg me af, vaak als mijn vriend en ik hebben geklust, bijv gewoon op bed of in de douche, ook al blijf ik even liggen ( in bed dan ) loopt er zodra ik opsta gelijk een heleboel sperma uit (sorry :oops: )
    ik heb altijd het idee dat er zo niks achterblijft bij me, klopt dit?
    en heb je als je 'het' onder de douche doet, minder kans om zwanger te raken, omdat het weg zou spoelen, ik heb dit weleens gehoord?
    Liefs..Jojo

2. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Hoi,

Dat is volgens mij normaal, er blijft ook wel wat in zitten zeg maar. Het lijkt mij alleen dat onder de douche niet zo goed is, dan loopt en spoelt het er uit denk ik. Het beste is op z'n hondjes of missionaris. Ik ga na de "daad" altijd even met een kussen onder mijn billen liggen. Niet echt romantisch maar zo blijft er wel veel meer in.

groetjes chantal

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

De sterkste zwemmers hebben hun weg naar boven dan al lang gevonden hoor..... ;)

4. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Wat er in gaat, moet er op de één of andere manier ook uit, toch? Lijkt me eenrichtingsverkeer daarbinnen! :-D
    Dus vroeg of laat gebeurt dat, maar met je bips op een kussen liggen na de daad is wel goed om het eerst helemaal aan het einde van de eenrichtingsstraat te geleiden. Zogezegd...

5. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    pff gelukkig anders doen we het toch niet goed, ja onder de douche heb ik ook mijn twijfels over maar ja je zou inderdaad denken dat ze hun weg al gevonden hebben, ik bedoel, uhm er zit toch best kracht achter, bij een zaadlozing..toch? :)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Is normaal hoor! Ik ga altijd direct erna naar de wc en ben toch ook echt zwanger geworden.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    denk dat ik zwanger geworden ben onder de douche hoor...

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    voorheen toen ik nog gewoon de pil slikte ging ik ook altijd direct naar de wc, nu blijf ik wel even liggen, al wordt dat toch lastig onder de douche ;)
    maar ik heb wel zoiets van, als het goed is moet je zonder er verder bij na te denken gewoon zwanger kunnen worden, en hoef je niet allerlei standjes en foefjes te proberen denk ik, al kan het wel versnellen waarschijnlijk! dus we gaan gewoon lekker door en het belangrijkste is tenslotte dat je er wel lol in blijft houden toch?

9. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    @anniek,
    oke dan ben jij het bewijs dat het kan haha ;)
    ik doe het eigenlijk best vaak onder de douche moet ik zeggen, vaker als gewoon in bed eerlijk gezegd!

10. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik ben een jaar bezig geweest om zwanger te worden, ik deed het nooit vaak met mijn vriend.. soms periodes om de dag en soms om de 3 of 4 dagen. en als hij in mij klaarkwam moest ik meteen plassen dus bij mij ging ook alles eruit.. maar je ziet het nu.. wel zwanger.. hoelang hoor ik morgen krijg morgen me eerste echo maar het eerste zaad spuit gelijk door.

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Wij doen het nooit onder de douche :cry: :cry:

hahaha bij ons is het dan altijd strijd, want ik douche kouder dan hij en dan zitten we om elkaars watertemp te zeuren. Bovendien moeten wij douchen in bad, dus das niet echt optimaal qua ruimte....

Nee hoor, gewoon lekker in bed :)

Deel Deze Pagina