Hoi dames, Oke ik heb altijd al een gat in me hand gehad maar nu elk schattig dingetje en alles wat ik zie koop ik onder het mom van "het is nodig"Nu weet ik zelf ook wel dat een ongeboren baby geen 35 rompers nodig heeft (ik heb ze getelt) Manlief vind het allemaal best die vind het leuk als ik weer stralend thuis kom. Vanmiddag bij de Hema en de prenatal geweest en toen samen zo'n 160,- uit gegeven en manlief maar lachen dat ik zo straalde. Wie kent dit? Ik mag ni klagen en we kunnen het betalen maar moest ff me ei kwijt.
Ik ben zelf nog niet zo heel lang zwanger, maar ik ken het gevoel.. Kan me nu nog redelijk inhouden omdat het nu nog fout kan gaan.. Me nichtje is onlangs bevallen en toen ik even een "klein" mandje wou samenstellen met leuke spulletjes moest mijn vriend me echt op de rem zetten, ik dreef gigantisch door. Me vriend is nu wel bang dat ik straks na de eerste echo ook helemaal ga "doordraaien" zoals hij dat noemt, haha
haha ik herken het wel alleen kon ik het helaas niet want wij hebben het niet zo ruim dus was blij met alles wat ik kon kopen. Maar ik heb dus geen tips voor je je man werkt ook niet echt mee zo te lezen
Hmmm ja dat ken ik wel een beetje... Dit kindje had al nieuwe pakjes in de kast hangen voordat ik zwanger was.... Maar gezien onze financiele toestant heb ik er een goede rem op weten te zetten... Ennuh rompertjes zou ik echt niet meer kopen, dan kun je vanaf nu beter luiers gaan sparen
de mijne heeft mij ook moeten remmen hoor wij hadden al 2 meiden toen ik zwanger was van de 3e...en nummer 2 zou precies 1jaar zijn als nummer 3kwam...dus kon eigenlijk heel veel nog van de 2e gebruiken...maar alles wat ik zag vondt ik leuk en wou ik kopen...eind conclusie heb veel te veel kleertjes eigenlijk en spuugdoekjes,rompers,sokjes,katoenen luiers om af te drogen en in bedje te leggen onder het hoofdje....kom er allemaal in om
Lollll. Hoop voor je dat je geen maatjes 50 en 56 hebt gekocht zoveel.Want met 4 pakjes en 6 rompers kom je zeker toe.Lucas had zelfs nog kleding over die hij nooit aan heeft gehad. Kreeg nog 8 pakjes en 4 rompers bij na de geboorte. Eigenlijk moet je gewoon het eerste pakje kopen en 4 rompers...de rest krijg je hihihi. Vanaf maat 62 kan je losgaan als je de seizoenen in gedachten houd hihi.
hahaha, echt heel herkenbaar! Nog geen tel na de geslachtsecho stond ik al bij de prental...om vervolgens alles wat roze was in elk geval minstens 1 keer aan te raken en het liefst ook gelijk af te rekenen. Vanaf dat moment heb ik een radar voor roze..Als het een jongetje zou zijn geweest had ik ongetwijfeld een radar voor blauw gehad, om maar aan te tonen dat het gewoon aan het enorme gat in mijn hand ligt Zolang je er niet door in de problemen komt, gewoon lekker los gaan op roze!
ik herken het wel. zie zelf ook veel leuke dingen. probeer het zelf wel in de hand te houden, door tegen mezelf te zeggen dat ik iedere week "iets" mag kopen. zo hou ik het een beetje bij, en word toch iedere week weer blij dat ik iets gekocht heb!
Heb er zelf geen last van gelukkig, ondanks dat het voor je kinderen erg makkelijk winkelt Hoop wel voor je dat je in verschillende maatjes kleding hebt gekocht!
Heb nog maar 1 pakje gekocht, goed hè Zal heus nog wel wat meer kopen maar heb veel gekregen en dat ga ik eerst eens goed uitzoeken...
ik ken het helemaal !! en dan zegt iedereen wacht maar je krijgt nog een hoop ! maar heb gezegt dat ik niks onder de maat 62 wil ! hihi
Ik weet zeker dat als ik weet wat ons kindje is, ik me ook echt moet beheersen om niet elke babywinkel leeg te shoppen. Ook wij kunnen het betalen, maar het is eigenlijk wel een beetje onzin want ze zijn er zo uitgegroeid. Maar het is zo schattig hè! Mijn vriend houdt me gelukkig wel in toom, maar toen we laatst bij de Babydump waren, was juist hij degene die 2 slabbetjes met een leuke tekst mee nam haha!
Hier begint het ook uit de hand te lopen .. Ik kan geen, Hema voorbij lopen, Prenatal voorbij rijden en baby-kinderwinkel overslaan. Onder het mom van ff kijken. En ja dat ff kijken wordt altijd ff iets kopen. Oja en over internet nog maar te zwijgen.. Oooeeehh www.musjes.com. Zoooooo leuk!! (wel duur helaas)
Hahaha heel herkenbaar. Ik heb op een gegeven moment mijn shopaanvallen gereguleerd door een lijst te maken van wat we allemaal nodig hebben. Dan kon ik die lijst afwerken, het is best veel, en ik straalde ook als ik een luiertas had gekocht, maar ook bij zwitsal spulletjes hihihi. Kortom je hebt een boel nodig, dus shop ze wat dat betreft, rompertjes heb je nu ff genoeg Ik heb trouwens wel een stuk of twaalf setjes inclusief rompertjes in maat 50/56 want ik wil dat de kleine kleertjes aan heeft die ik leuk vind. Heb ook e.e.a. in 62..uitverkoop bij lief! en kon me niet inhouden Als mensen me vragen wat ik wil hebben dan zeg ik ook liefst maat 68 of anders 62. Oh trouwens wat een geweldige man heb jij, die blij wordt van een stralende vrouw met tassen vol babyspullen! De mijne had juist vaak zoiets van, als je nu nog meer kleding koopt dan laat ik het je terugbrengen
hahaha nou meid je moet er zoveel mogelijk van genieten hoor! En misschien kun je het later nog verkopen of weg geven. Kun je niet een limiet vast stellen waar je je aan kan PROBEREN (haha) te houden?
Ik heb ook een hoop in maat 62 gekocht hoor maar het is allemaal zo schattig en ik vraag denk maar geld voor de spaarrekening als mensen vragen wat ze kunnen geven. En anders luiers die heb je nooit genoeg schijnt Nou ja maandag met me moeder op pad zal wat worden die is al net zo erg als ik.