Het loopt uit de hand!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessi, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, misschien moet je je ook even bedenken dat je alles ook nog moet wassen en opvouwen. En dat is me een werk.

Als je ook nog de pech hebt dat je in een vlaag van nesteldrang alles gaat staan strijken dan ben je wel even zoet...:D

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. Had (en heb nog steeds) een enorm gat in m'n hand. Elk leuk pakje en dingetje MOET ik gewoon hebben. Hahaha, gelukkig vind m'n vriend het geen probleem. We kunnen het ons veroorloven, dus ach... als het je gelukkig maakt... geen probleem van maken zou ik zeggen. :D

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ken het wel. Als ik jou was zou ik alleen niet meer gaan kopen... je smaak is heel anders als je meisje er straks is (maar je luistert toch niet naar mij ;))
    sja... bij mij is het nooit meer over gegaan. Ik shop me nog steeds gek voor de kids. Ik vind het ook nog steeds hardstikke leuk.

4. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Ik heb het gelukkig nog in de hand kunnen houden, maar voor ons was het wel een grote kostenpost om álles ineens aan te schaffen voor de baby. Qua spullen hebben we alles nieuw gekocht... en we moeten toch een beetje opletten wat we uitgeven, om dan -tig pakjes te kopen waar ie toch weer snel is uitgegroeid vind ik ook zonde. En dan weet ik nog niet eens waar bezoek mee aan komt....

Heb van maatjes 56 en 62 ongeveer 6 setjes, en van elke maat rompertjes ook zoveel denk ik. Mocht ik iets te kort komen kan ik het altijd nog bijhalen...
    Ook van de luiers heb ik in maten 1 en 2 elk drie pakken, vind ik voor nu voldoende want ik ben zo in de winkel geweest voor nieuwe als het nodig is.

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    herkenbaar haha..
    Ik ben al net zo erg, oke ik red met kleertjes geen 160euro per keer maar ik vind ook alles zoooo lief..en ik ben van de setjes (slofjes,pakje,mutsje) dan gaat het snel..En die uitverkoop nu is ook nog eens killing..Maar ook ik ben nu een lijstje aan het maken en schrik dan best nog van wat NODIG is, ga eerst die maar afshoppen nu.. Dekentje en lakentjes in kleur zij net zo leuk om te kopen en toch echt nodig..
    Ach meis als je het kunt; lekker shoppen en anders ook ff lijstje maken..
    Persoonlijk zou ik geen spaargeld voor de kleine vragen, mensen vinden het vaak leuker echt iets liefs/baby te geven.. Ik zou dan inderdaad grotere maat vragen of een foto op cancas van de kleine o.i.d.
    Geniet ervan!!

6. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Als je het geld hebt, waarom dan niet? ;) Als het je blij maakt lekker doen, want een goed humeur is alleen maar gezond voor je baby! En heb je uiteindelijk teveel om allemaal te dragen dan kun je het altijd nog verkopen of geven aan iemand die minder bedeeld is.

Ik herken het zelf niet want ik hou niet zo van shoppen en ik heb bovendien het geld niet. Alles is veel duurder dan gehoopt en ik kan momenteel niet eens meer de benodigde artikelen betalen, laat staan extra's.

7. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Als je het financieel kan zou ik zeggen: You go girl!!! Geniet ervan. Ik geloof dat vele a.s. moeders het ook zouden willen. Maar eh.. haal dan ook rompertjes e.d. een paar maten groter (hebben ze snel genoeg ook nodig)
    En blijf vooral genieten. Ieder moeder verdiend het.

8. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    wij hebben ook enorm veel..ik koop graag kleertjes voor mijn 2 meiden van 2 en 3 jaar,maar dus ook weer voor de baby..al ben ik nu daarmee gestopt, kleertjes kopen voor ons derde meisje...teminste..zo goed als..zie soms nog steeds iets wat ik niet kan laten liggen..
    de kasten van de meiden hangen bomvol..en ook in de 'ligkasten' ligt dan nog van alles...
    het wordt ons derde meisje en ja, we hebben al veel,maar wil gewoon voor alledrie eens wat kopen..(en heel rijk zijn we niet hoor, gewoon normaal)

Als ik mensen de kasten laat zien schrikken ze gewoon hoeveel erin hangt/ligt..vooral die van de baby..heb nu alleen maat 50 en 56 en de kast hangt gewoon helemaal vol, plus de legplanken liggen vol want heb een hoop shirtjes, truitjes , broekjes en een paar rokjes in de kast gelegd omdat erin hangen niet meer ging (te vol.,.)
    ook de commode ligt vol met rompers..(oeps...meer dan 35..maat 50/56...hemdrompertjes, overslagrompertjes en gewone..)
    en natuurlijk veel beddengoed voor ledikant en wieg (voorlopig gebruiken we alleen de wieg op onze slaapkamer)..hydrofiele doeken heb ik ook heel erg veel..plus monddoekjes en washandjes (hydrofiele) en omslagdoeken heb ik ook nogal wat..
    de stippenomslagdoeken/dekentjes van de hema heb ik ook best veel, stuk of 6, omdat ik die erg fijn vind en heel leuk, te gebruiken als dekentje in wandelwagen/wieg (afhankelijk van weer/temp) en als omslagdoek etc..

en dan nog veel luiers natuurlijk :D
    maar kleding genoeg hier dus en spulletjes..:D

9. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    wij vragen trouwens dus geen kleertjes voor ons derde meisje, sowieso niet omdat ik voorlopig genoeg heb (ook in de grotere maatjes,ligt al in grote bakken te wachten, heb alles pas gesorteerd, wat een werk zeg, zooooveel!) maar ook omdat het vaak voorkomt dat het niet mijn smaak is en ik het aan het goede doel kan geven.

vraag nu bij sophie giraffe, lijkt me een leuk ding voor de kleine meid.
    en idd bezoek vind het vaak wel leuk om iets te kopen,ipv geld of bon te geven..al geven sommige vrienden van ons wel een prenatal bon bijv, wat ik zelf erg leuk vind (en ze geven daarnaast dan bijv een kleinigheidje).
    van fam krijgen we cadeautjes en geld..

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou het verder ook even rustig aan doen, omdat -wat debby ook zegt- je er straks achter gaat komen wat leuk staat bij je dochtertje, en je dan de kleertjes erop af kunt stemmen. Bovendien kun je veel waarschijnlijk nooit gebruiken als je nu al zo in het voren koopt, omdat het dan weer niet past bij het seizoen waarin je zit als ze die maat bereikt.
    En.... belangrijk: je gaat straks al moeder-zijnde pas ontdekken wat wel en niet handig is. Zolang je baby nog ligt, zijn kraagjes bijvoorbeeld echt vreselijk, en ook alles wat niet lekker rekt, maar wel over het hoofdje moet....
    Dus wacht het even af, spaar geld op, dan kun je straks tenminste ook nog lekker weer eens kleertjes kopen, zonder dat je een inloopkast voor je dochter moet gaan knutselen.... ;)

Deel Deze Pagina