Cyclusvraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sallie, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lieve allemaal,

Al een tijdje hou ik voor mezelf mijn cyclus bij, vooral om te weten wanneer ik ongeveer ongesteld moet verwachten.

Zoals je ziet wisselen de lengtes wat, met af en toe een erg korte ertussen. Nu is het vandaag dag 21 en begin ik al weer wat bruinverlies te hebben.

Nu heb ik wel eens gehoord dat een korte cyclus niet goed kan zijn voor de innesteling. Ik voel wel altijd mijn eisprong op de dag die ik verwacht, zo rond dag 11 -12. Weten jullie hier meer over?!

We willen in januari graag voor een tweede kindje gaan en ben wel benieuwd hoe of wat... Bij zoontje na de pil maar één keer een natuurlijke cyclus gehad.....

2. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Een korte cyclus heeft naar mijn weten niets te maken met de bevordering van de innesteling. Je luteale fase (van eisprong naar menstruatie) kan daar eerder invloed op hebben, maar aangezien je je eisprong vaak rond dag 11 hebt is je lf niet opmerkelijk lang of kort. Als je weet wanneer je eisprong was, kun je ook je NOD uitrekenen. Hou de komende maanden maar eens bij hoe lang je lf is, dan leer j je lichaam kennen en weet je tegen de tijd dat jullie ervoor gaan een beetje wat bij jou hoort :) succes!

3. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Mijn advies is trouwens onder voorbehoud hoor! :p ik heb het ook maar allemaal gelezen haha (hele dagen op zp rondneuzen en je leert nog eens wat :) haha)

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dankjewel voor je reactie!

Fijn juist om het te horen, en geeft toch niks dat je het 'maar' hebt gelezen ;).

Mijn lf kan ik in principe terug zien in de app idd ik heb, ligt dan tussen de 10 en 14 dagen. Dacht idd dat kort lf niet heel handig was, maar wat is kort ;)...

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Verder niemand ervaring mee of verstand van?!

6. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Ik geloof dat de tijd tussen je eisprong en (verwachte) menstruatie 10-14 dagen moet zijn. De tijd vanaf je menstruatie maakt geloof ik niet heel veel uit mits het slijmvlies goed is en je daadwerkelijk een ei sprong hebt.

Gebruik je ovulatie testen oid?

Deel Deze Pagina