Zie topictitel. Ik heb een zak saaie chips staan, maar heb zin om te snacken. Wat is jouw favoriete recept voor een dipsaus?
Magere kwark met knoflook, zout, peper en citroensap Ik dip er alleen geen chips in. Komkommer of paprika Maar chips kan vast ook
Ik doe altijd mayo, yoghurt, knoflookpoeder, kerriepoeder of paprikapoeder, peper. Kids en man dippen met chips, ik met bleekselderij, wortels en paprika
Ik heb niet altijd yoghurt in huis, dus vaak alleen mayo: mayo, 1 eetlepel water, klein beetje suiker, paprikapoeder, knoflook (liefst vers),peper, zout en peterselie
Voor naturel chips- dippen in honing mosterd saus Wokkels in heksenkaas of n zelf gemaakt dipje, net wat er voor handen is; mayo curry, tomaten ketchup, ketjap, mosterd, knoflook etc.. Bugels met smeerkaas
Turkse yoghurt, fijngesneden bosuitje, platte peterselie, dille, gedroogde munt, zout en pepervlokken erdoor roeren. Súperlekker bij bijna alles.
Tortilla chips dippen in roomkaas met pittig zoete chili saus en bosui fijn gesneden er overheen. Zo lekker
Mmm ik heb ook nog een zak naturel tortilla chips. Vanavond maar eens aan de slag met wat van deze ideeen
Avocado met turkse yoghurt, peper, zout en een beetje citroensap Yoghurt, bieslook, peterselie, peper, zout, chillivlokjes
Ah, tortillachips hè! Daar hoort guacemole bij: 1 rijpe avocado 1 kleine of een halve ui 1 dikke teen knoflook 2 chiliflakes Sap van 1 limoen Zeezout naar smaak
Oeh, klinkt heerlijk allemaal. Bedankt voor de tips! Ik vind die zakjes dipsaus van Duyvis ook zo lekker, maar die hebben ze hier niet
Alle ingrediënten op kamertemp 2 eidooiers 2 eetlepel fijne mosterd Scheutje witte wijnazijn Klein beetje zout Klein beetje witte peper Olie naar keuze (circa 400 ml) Ik doe 't altijd met de handmixer (voor met de hand te slaan ,ben ik echt veel te lui en met de staafmixer vind ik het resultaat niet altijd even goed) Dooiers in een kom met mosterd, zout en peper. Even los kloppen, dan olie toevoegen. Ik doe gewoon een straaltje onder 't kloppen. Je moet een beetje naar de kleur kijken, om te zien wanneer er "genoeg" olie is. Maar met circa 400 ml moet je aardig in de buurt zitten Dan scheutje witte wijnazijn er door en nog even nakloppen Je kunt natuurlijk ook halveren, maar hier redden we 't wel om elke 2 weken deze hoeveelheid op te maken Bij ons is mayo de basis voor veel andere dingen.