Goedemiddag dames! In december ben ik gestopt met de pil, hier amper "klachten" van gehad. Begin deze maand 2 dagen wat bloedingen gehad, maar weet niet of het ook echt een menstruatie was. Sinds die tijd gekriebel en gerommel in mijn buik, last van mijn maag en vanmorgen pijnlijke tepels. De laatste 2 dagen is het rustig in mijn buik. Afgelopen woensdag en vandaag wat licht bloed gehad bij afvegen. zou dit een innesteling kunnen zijn? Aangezien ik niet precies weet hoe mijn cyclus loopt, weet ik ook niet precies vanaf wanneer ik kan testen. Mijn banner is gebasseerd op die 2 dagen bloedverlies. Tevens heb ik naar mijn idee niet echt op de goede dagen geklust. Mijn ei heb ik denk ik niet gevoeld, maar zou dinsdag of woensdag geweest zijn. Geklust op maandagochtend en donderdagochtend. Iemand een idee en vanaf wanneer kan ik testen?
Het is heel goed mogelijk dat je nog aan het ontpillen bent, ikzelf heb alleen ervaring met de prikpil, maar heb gelezen van andere vrouwen dat het ontpillen ook wel een paar maanden kan duren en dat kan ook verschillende kwaaltjes oproepen. Als je ongi bent geweest dan kun je ervan uit gaan dat je niet zwanger bent, maar testen geeft altijd zekerheid. Persoonlijk denk ik dat je waarschijnlijk aan het ontpillen bent.
Hallo , Ik wou eigenlijk iets vragen aan jullie maar ik weet niet in welk forum ik dit nu kwijt kan? Mijn vriend en ik zijn bezig om zwanger te worden. In Februari ben ik een half jaar van mijn pil af. Dan is de kans op bevruchting groter is mij verteld. (Ik weet niet of dit waar is?) Normaal word ik van Dinsdag op Woensdag ongesteld. Maar ik ben nu sinds gisteravond(vrijdagavond) al ongesteld! Heeft 1 van jullie dit ook wel is gehad? Want ik weet niet goed wat ik hiermee moet. Ik heb last van mijn rug,soms een beetje misselijk,gevoel dat ik zo vol ben na een paar hapjes eten,gevoel hebben dat ik na de wc moet!? Hopelijk kan iemand mij hier antwoord op geven!? Groet , Lady 2409
Hoi Lady, dat van na een half jaar dat je vruchtbaarder bent heb ik nooit gehoort, misschien door de ontpillings periode? Heb wel gehoort dat je meteen na een mk vruchtbaarder bent. Het is niet zo vreemd dat je een keertje op een andere dag ongi wordt kan gebeuren (vrouwen lichaam doet niet vaak altijd hetzelfde). Ik heb dat trouwens afgelopen ongi gehad, normaal ben ik rond zondag, maandag ongi en deze keer was dat al op een donderdag. Ik maak me er niet druk om als het geen weken verschil is zou het moeten kunnen. Over je klachten kan ik niets zeggen, ik heb geen idee, weer het vreemde van een vrouwenlichaam...?
Dankje wel voor de reactie. Dus je denkt dat het inderdaad niks hoeft te zijn? Een test zou ook wel niet nodig zijn dan denk ik , toch? Wel moet ik zeggen dat ik niet gewoon bloed vloei, maar dat het heel iets bloed is met bruin? (sorry dat ik dat zo moet vertellen) Ik vind het apart. Voel me ook totaal niet ongi.
ja LADY dan test je toch, dan weet je het direct. Of je vruchtbaarder bent na 6 maanden denk ik niet. Het is wel zo dat je moet ontpillen, dat kan lang duren en dat de meeste vrouwen er gemiddeld een jaar over doen om zwanger te worden. Als ik jou was zou ik je een beetje in gaan lezen in alle ins en outs wat betreft baby's maken en krijgenm, wellicht krijg je dan wat meer inzicht in je eigen situatie! Succes! Oh, als je test, laat je het ons dan weten? Succes!
Ik ga geen test doen. Nu nog niet in ieder geval. En Bjanc : Dan zou diegene wel ontpillen bedoelen ipv dat ik vruchtbaarder ben naar een half jaar! Bedankt voor de moeite iig!