Wanneer beginnen de symptomen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sanne152, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne152

Sanne152 Actief lid

18 jan 2012
    146
    2
    0
    Hai Meiden,

Ik zit in ronde twee en heb met een ovulatietest vastgesteld dat ik vrijdag mijn ovulatie had, we hebben genoeg geklust op en om deze dag en zit nu op dag 18 in mijn cyclus, nog 10 dagen te gaan..

Vandaag last van witte afscheiding.. (baarmoederslijmvlies dikker aan het worden voor innesteling?)

Heb wel wat dagen steekjes in mijn buik en vandaag een vlaag misselijkheid toen ik een broodje at, maar ik ben zo gefocust op alles wat ik voel..

Wanneer beginnen die symptomen nou echt?

2. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mee
    zit ook in ronde twee, en heb als het goed is vorige week dinsdag mn ei gehad. Sindsdien kramperig gevoel in mn baarmoeder.
    Of het wat is weet ik niet.. maar dit had ik vorige ronde niet.

3. bloempje89

19 feb 2012
    14
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb een vraag. Ik heb vorige week in de nacht van 10 op 11 feb mn eisprong gehad. heb een cycles van 28 dagen. Eisprong was tusse de 13 en 14 e dag.
    kan het zijn dat er gister een eventuele innesteling is geweest?
    Ik voelde me niet lekker
    was moe, last van onderbuik en steken in rechter borst. is er iemand die dit ook heeft meegemaakt?.
    Kon het trouwens niet laten om vanmorgen een vroege test te doen en was negayoef. is er nog hoop?

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb er ook last van, maar ga ervan uit dat het loos alarm is.

Toen ik zwanger werd had ik gek genoeg helemaal geen symptomen, dus ik denk dat het gewoon PMS is en de ongi eraan komt.

Het irritante van PMS en vroege zwangerschapstekens is, dat beiden dezelfde symptomen hebben.

5. BeccaB

BeccaB Lid

20 jan 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ook even mee.... Volgens mij heb ik op 8-9 februari geovuleerd en zou ik dus morgen-donderdag ongesteld moeten worden. Maar uitgaand van een normale cyclus voor mij, zou ik pas zaterdag ongesteld moeten worden....

Nu heb ik al sinds een week op en af last van mijn borsten en ben vandaag een beetje misselijk. Maar ook ik heb het idee dat ik misschien gewoon veels te veel gefocussed ben op wat ik voel...

6. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ontpillingsverschijnselen lijkenop menstruatie symptomen en deze kunnen weer lijken op een evt. zwangerschap.
    Join deze club !

In ronde vier was ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger was ik had alle symptomen van een zwangerschap! Maar niets bleek minder waar.. Ik werd gewoon ongi, wat een teleurstelling.

Geduld, tot je een test kan doen. Heeeel lastig en vervelend!

7. bloempje89

19 feb 2012
    14
    0
    0
    Ik ben Al ruim een jaar geledwn gwstopt met de pil.
    Dus ik kan geen last hebben van ontpillen. ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er wel echt heeeel erg mee bezig ben. De kinderwagen staat al in de kelder samen met 2 dozen baby kleertjes. (beide gekregen).
    Maar omdat ik via ZI zwanger probeer te raken via een donor, kan ik wat day berefy niet ander, dan er mee bezig te zijn. Ik wel zelf wat kleine dingetjes gekocht....erg he? Hebben jullie dit ook?

Liefs

8. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hallo Bloempje89,

Ja zo erg ben ik ook. Kijk ook onder de toppic --->waren jullie in het begin ook zo hierperdepierper? Daar staan er nog meer die zo zijn! hahaha;)

Deel Deze Pagina