is dit mijn kleine baby?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danikrogt, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

13 nov 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    zoals jullie zien ben ik nu 17 weken zwanger en voel al een dagen soms een raar gevoel in me onderbuik en nu vroeg ik me af of dit de baby is heb het vorige week een keer gehad en nu na 3 dagen voel ik het weer

zal het proberen te beschrijven wat ik ongv voel

soort van prikkeltje een soort van lichte jeuk of zoiets het is ook na een sec of 2 weer weg het voelt heel raar nog nooit gevoeld

is dit me kleine baby ?

wie heeft het andwoord?

groetjes dani

p.s ik ben woord blint sorry hier voor

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoi Ja dit is denk ik jouw ukkie. Bij mij voelde het als een soort zenuwtrekjes.

3. Ik denk dat het je kleintje is die je voelt.
    Straks als je het meer en vaker voelt dan kan je het heel makkelijk herkennen

4. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Zou goed kunnen! Uiteindelijk voelde ik het toen ook al.. Al wist ik dat pas zeker rond de 20 weken ;) (Kan me nu niet meer voorstellen dat ik der eerst niet voelde :D)

Geniet ervan!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey Dani,

Ik voel dit ook en ik weet zeker dat dit de kleine uk is. Aangezien we bijna evenver zijn, kan het dus kloppen:D.

6. kandy

kandy Actief lid

5 aug 2008
    133
    0
    16
    Hoi meiden,

Wat leuk te lezen dat er ook mensen zijn die hetzelfde hebben als ik (dacht al dat ik weer anders was;))
    Ook ik heb sinds vorige week vaak een jeukerig gevoel in mijn onderbuik en liezen. Je kunt het omschrijven alsof iemand met een veertje aan de binnenkant van je buik aan het wrijven is.. jeukt echt en duurt inderdaad maar erg kort. Wel een heerlijk gevoel om op deze manier de kleine uk te voelen!

groetjes Kandy

Deel Deze Pagina