Eva heeft koorts, 39,1. Ze was vandaag was hangerig en wilde vooral slapen. Verders reageert ze wel helder en kan zelfs nog lachen af en toe, maar verder is ze redelijk lamlendig (zou ik ook zijn). Omdat ze gewoon eet en drinkt maak ik me niet direct zorgen, maar ik vraag me af of het zinvol is haar vannacht toch een flesje water te geven en te kijken of het goed met haar gaat of haar gewoon door te laten slapen. Wat zouden jullie doen?
Gewoon laten slapen met koorts geef ik Ivan een zetpil voor het slapen en meestal is hij 's ochtends al een stuk fitter
Dan laat ik naar slapen. Ik ga nog wel even stilletjes gluren voordat ik ga slapen (doe ik eigenlijk altijd ... na 8 maanden vind ik haar nog steeds een wonder ). PCM wil ik nog niet echt geven, ik geloof dat koorts een functie heeft. Als het morgen nog niet over is, of niet een stuk gedaald dan zal ik haar wel een zetpilletje geven. Dank!
Hier na 14 maanden ga ik nog iedere avond stiekem een paar keer naar haar gluren, dat gevoel wordt alleen maar meer! Het zijn toch ook wondertjes? 😍 Hoe gaat het vandaag met haar?
Koorts is wel gezakt vanochtend. 37,9 getempt. Ze is nog hangerig en huilerig, maar verder wel redelijk dus. Hou haar sowieso in de gaten, koorts heeft nogal de onhebbelijkheid om 's avonds te stijgen.
Komt wel weer goed. Belangrijkste is dat ze genoeg drinkt. Hier als ze minder drinkt doe ik beetje roosvicee door haar water, ze slobbert dan in een keer alles op hahaha.
Nah - en dus is het nu gestegen naar 39,1 weer. Behalve rode koontjes en waterige oogjes, is ze relatief vrolijk, praatjes voor 10. Ik heb haar net maar een zetpil gegeven en ze ligt op bed.