me schoonzus hellaas een miskraam gehad

Discussie in 'Miskraam' gestart door citta, 8 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    hallo dames

ik had 3 weken geleden een topic geopent :zwanger van de 2e wel 7 jaar tussen de 1e wie ook ?
    Maar hellaas heeft ze vanmorgen een miskraam gekregen
    Ze kreeg gisterochtend wat bruine afscheiding met afvegen met plassen en s;avonds werd het echt rood (bloed) en kreeg lichte krampjes
    om 00:00 uur moest ze plassen en toen plaste ze ook bloed erbij
    en om 6:00 uur vanmorgen kreeg ze krampen en toen moest ze plassen en plaste zo wat slijmprpje eruit
    ze heeft het gepakt en een een bakje gedaan en ze denkt dat het het kleine wondertje is
    ze heeft vanmorgen om 10 uur de vk gebelt en die vertelde dat ze inderdaad een mk heeft gehad en zolang ze blijft twijfelen ken ze volgende week 16 feb ( had ze al een afspraak staan bij hun ) toch even langs komen voor een echo
    en ze ken al vanaf vandaag een zwangerschaptest doen om te zien dat ze niet meer zwanger is
    ik heb toen wel tegen haar gezegt van dat ken nog niet joh in je lichaam zit gewoon nog hcg toch ? dat is toch niet zo maar weg ?
    Morgen gaat ze langs de huisarts voor de zekerheid

maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen vind het zo erg joh
    zat aan te denken om een bloemtje te kopen en ee kaart maar wat moet ik nou erinn schrijven ?

maar vind het ook zo graag dat de vk niet voor de zekerheid een echo laten maken misschien was ze wel zwanger van een 2-ling
    snap je

het is moeilijk die onzekerheid

gtz Citta

2. tulip

tulip Niet meer actief

meestal duurt het hcg wel langer voor het weg is. Jammer dat ze niet meteen voor een echo mag komen, gelukkig was mijn vk daar wat anders in. Als ze zeker wil weten of ze het vruchtje heeft, kan ze het afspoelen, bloed lost op, weefsel niet.

Wat betreft het bloemetje, al zet je er alleen maar sterkte op of in die trant, maakt niks uit. Het feit dat mensen aan je denken is al enorm fijn.

Deel Deze Pagina