hoi linds en andere meiden, ik kan jullie heel erg goed begrijpen, elke maand is het weer spannend. ik ben bij mijn eerste zwabgerschap 8mnd bezig geweest (helaas is dit geïndigd in een missed abortion met 6wk6dg) en nu ook 8 mnd en gelukkig gaat het nu goed. mijn persoonlijke ervaring en dus advies naar jullie; ik heb me in eerste instantie veel te druk gemaakt, ik was er één maand echt niet mee bezig ivm andere belangrijke gebeurtenissen en voila ZWANGER. de 2e keer dito ik heb het serieus ff van me af gezet alles wat maar met zwanger worden te maken had heb ik weg gedaan (was dus ook niet meer op het forum!!!) en ja hoor het was raak. ik ben dus persoonlijk van mening dat je gevoel erg veel impact maakt op je hormoonhuishouding, lekker relaxen dus niet te veel er mee bezig zijn dan komt het zeker goed (dus ook lekker vrijen wanneer je zin hebt en niet omdat je in je vruchtbare periode zit ) gr en veel succes met zwanger worden saskia
dat vrijen omdat je zin heb ben ik het helemaal mee eens. doen wij ook je wordt er anders ook gek van ik heb me ook er opingesteld dat het een jaar kan gaan duren dat houd ik ook in mijn achter hoofd
zorgen maak ik me niet echt hoor angeltje vroeg mij da gewoon af of da kon te maken hebben met de pil nu ja ik vrij wanneer ik zin he hoor naar die vruchtbaarheids datum kijk ik niet echt meer het zit mss wel nog in mijn kopje maar echt voor te zeggen ik wil ik wil nee ze heb al twee pracht van kinderen maar een 3de is zeer welkom tis tensloten vor mijn huidige vriend die heeft geen kinderen hij zegt ook andere keer beter ooit zal het wel eens in de roos zitten zeker