Ik ben al 15 maanden bezig om zwanger te worden. Dit wil niet lukken omdat sinds wij met zwanger worden bezig zijn mijn man niet meer klaarkomt. Voorheen had hij hier nooit problemen mee. Wij zijn hier mee naar de ha gegaan (wat voor mijn man al een hele stap was). Die heeft even met hem gebabbeld en heeft hem een maand gegeven om te proberen en dan moet hij telefonisch kontakt opnemen. Ik vind dit dus heel raar, als het zo lang niet lukt zou het dan na een peptalk van de ha wel lukken? Ik weet niet meer wat ik moet doen. Mijn geduld raakt op. Weet u of ik zelf naar een gynecoloog kan zonder verwijs brief? Alvast bedankt,
hoi tommie, dit gebeurt wel vaker hoor, dat als je zwanger wil worden dat vrijen dan niet (meer) goed lukt. Soms helpt het bespreken met de huisarts wel, dus het is niet raar dat hij het nog een maand aankijkt. Als je dat niet wilt moet je opnieuw gaan of opbellen en dat zeggen. Je heb echt een verwijsbrief van de huisarts nodig om naar de gynaecoloog te gaan. Maar misschien is een verwijsbrief voor de sexuoloog ook wel een idee. Mirjam