Vandaag is het DE dag om te klussen, en nu kan het niet. Heb een jongentje van 10 jaar die bij ons slaapt, had het hem belooft en hij is helemaal idolaat van ons! Kan het niet maken om te zeggen, komt nu niet uit, wij moeten uhm klussen aan het huis Nou ja, dan moeten we nog maar even geduld hebben en misschien, heeeeeeeeel misschien slaapt hij deze ene keer heel erg vast
haha ja die ken ik , zo gingen wij een paar weken terug met ons buurmeisje een weekendje weg tja dan durf ik dus echt niet te klussen , dan verkramp ik , stel je voor zeg staat dat kindje in eens achter je ... L.sybje
Wij klussen gewoon als we er zin in hebben; we letten wel op de data, maar het is geen 'must'. Enneh, zo'n kind gewoon lekker vermoeien overdag door allemaal superleuke dingen te gaan doen; die valt dan 's avonds als een blok in slaap en dan kan jij rustig (en zachtjes..) klussen!
Een paar dagen ervoor klussen! Wij hebben 5 dagen voor de eisprong voor het laatst geklust, daarna kon het niet meer en toch zwanger! Succes meiden!
Wij hadden afgelopen woensdag moeten klussen (positieve ovulatietest), maar ik had 's avonds een afspraak en was laat thuis. En... op die dag net te horen gekregen dat ons bod op een heel mooi huis was geaccepteerd. We gaan verhuizen! Doordat ik laat thuis was en door alle opwinding rond het nieuwe huis is het er die dag niet meer van gekomen... En de volgende dag was mijn temp al omhoog, we hebben toen nog wel geklust 's ochtends, maar ... uhhh zonder dat mijn vriend zijn hoogtepunt kon bereiken We hebben de dag voor de positieve ovulatietest nog wel geklust dus we hopen er het beste van... Tsja, het gewone leven gaat ook door en je kunt niet al je andere dingen gaan afzeggen. En soms leiden dingen die gebeuren je gewoon af.
Klussen op het juiste moment valt niet mee als je man chauffeur is en de hele week van huis is. Dus hier geen verplicht geklus omdat het simpelweg niet kan.
ik ben dus niet de enige! haha Nou ja, we hebben toch wel geklust maar dan heeeeeeeeeeeeeel zachtjes! We hebben 2 dagen ervoor ook geklust en we hopen dat het raak is! Maar wie weet! haha en mijn maar lachen, dat was wel heel zachtjes he lieverd! En vanmorgen zei het jongetje: Ik kon pas slapen nadat jullie stil waren Uhm ja.... we hadden het over de badkamer gehad en misschien te hard gepraat? jongetje: Nee hoor, de hond (mocht bij hem op de kamer slapen) piepte als ze jullie hoorde, ik hoorde jullie niet THANK GOD!
Wij hebben het probleem dat mijn mannetje niet op commando kan klussen. Hij ziet het dan als een verplichting. EN door de prestatiedruk kan hij al niet meer. Deze maand heb ik niets verteld en maar wat spannende films in huis gehaald. Maar omdat we over twee weken gaan trouwen(joehoe) zijn we zo druk met vrijgezellenfeesten e.d dat er gewoon geen tijd voor is. pffff lastig hoor!
Wat leuk! Gefeliciteert!Dus voor jullie is er nu een dubbele spanning! Nou ja, misschien dat de huwelijksnacht toch iets erg moois brengt ALS JE DAN NOG NIET KUNT SLAPEN
Jeps! ei ei ei, kom maar lekker bij mij Jij mag lekker klussen vandaag! Jij ook good luck! We duimen voor elkaar en dan komt alles goed