Het lukt niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Krystal, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Het gaat er niet om dat 19 maanden pas ongelofelijk lang is (zelf 52 maanden bezig geweest) maar wanneer je een MA of een VMK/MK hebt gehad... dan is de wens er en de angst dat het niet meer lukt zit er dan dik in.
    Daarnaast het komt wanneer het komt... nog zon dood doener sorry, maar soms komt het niet wanneer het komt, daar is het wondertje in mijn buik t bewijs van aangezien dat met alle mogelijke hulp ontstaan is....

Voor de TS: Meis... ik snap je gevoel, ik hoop dat jullie wachten snel beloond gaat worden. De tips van er niet te veel mee bezig zijn ga ik je niet geven aangezien je daar gewoonweg niets aan hebt. Zoals mijn gyn zei: Denk je nu echt dat de zaadjes de verkeerde kant op zwemmen als je er veel aan denkt?
    Ik vond dat wel een eye opener.

Mocht je je zorgen maken, gewoon een keer bij de huisarts langs gaan. Je hebt in principe een mooie cyclus en klussen vaak genoeg lijkt me. Helaas zullen ze niets doen qua onderzoeken als je nog geen jaar bezig bent.
    Daarom hoop ik echt dat je snel gewoon natuurlijk zwanger mag raken en jullie wachten beloond gaat worden.

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Vreemd dat je eerst zo vreemd reageert op een (in mijn ogen) normale post,om vervolgens te schrijven dat 19 maanden niet zo lang is.
    Ik kan je uit eigen ervaring (7 jaar) vertellen dat iedere maand te lang is en dan mag ik nog in mijn handen knijpen dat ik nog nooit een miskraam heb gehad. Dat lijkt me echt heel erg, beetje vreemd om dan te zeggen dat je dan weer opnieuw zou moeten tellen.
    Verder wens ik iedereen hier een probleemloze zwangerschap en een mooie baby toe!

Deel Deze Pagina