Hallo dames, ik ben nog niet zo lang geleden gestopt met de pil, 9 december was mijn eerste officiele pilloze dag na de stopweek. Mijn menstruatie was op 31 december. Nou had ik op 13 januari dat vruchtbare slijm, en op 15 januari was dat alweer helemaal weg, ik neem dus aan dat ergens rond de 14e mijn eisprong is geweest. Op 6 dpo had ik heel kort enorme velle steken in mijn onderbuik en op 7dpo had ik een klein veegje oud bloed in mijn ondergoed zitten. Op 9dpo en 10 dpo had ik een soort van spierpijn in mijn onderbuik en dat is nu weer weg (zit nu 11dpo) en ook heb ik 10dpo weer een veegje oud bloed verloren, maar dit keer zat het ook een beetje op het wc-papier. Ik dacht eigenlijk dat mijn menstruatie al zou komen, maar daarna heb ik helemaal niks meer verloren en nu nog steeds niks! Verder heb ik wat kleine klachten zoals met vlagen hoofdpijn, hele dag koude handen en voeten en afentoe wat lichte menstruatiepijn, maar niet heel ernstig. Ook heb ik al een paar avonden als ik in bed lig een soort kriebel door mijn lijf, alsof ik in een achtbaan zit die ineens hard naar beneden gaat, ofzo. Weet het even niet anders uit te leggen! Mijn nod is de 28e (ga ik vanuit tenminste, door het cervixslijm een beetje) Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is, maar nu is mijn vraag of iemand misschien een idee heeft of dit nog met ontpillen te maken heeft of dat het eventueel een innesteling geweest kan zijn? In ieder geval bedankt voor het lezen en alvast bedankt voor de reacties!
Heel herkenbaar als ik jou verhaal Lees! 6 dpo had ik felle steken in mn tig en onderbuik heb echt een half uur krom gelegen! Dag daarna een veegje roze bloed de dagen daarna lichte ongi gevoel. En hier was ik zwanger! Succes meid hoop dat je een mooie test in handen krijg in deze dagen!
Wanneer ik geen utrogestan gebruik heb ik in ruim de helft van mn cyclussen al vrij vroeg oud bloedverlies. Soms begint dit 7 dpo, soms 9 en soms pas 11. Het is meestal maar heel weinig en vaak niet eens elke dag, maar soms wel. Volgens mn gyn is dit normaal en hebben heel veel vrouwen dit. Het hoeft het zwanger worden niet in de weg te staan. Veel succes!
Het kan dus nog alle kanten op! Vond het wel vaag, de eerste keer dat ik oud bloed had op 7dpo dacht ik aan een innesteling, maar toen ik 10dpo weer een veegje had vond ik het wel raar. Het is helaas gewoon afwachten, maar wachten duurt lang! Jullie allebei in ieder geval gefeliciteerd met jullie zwangerschap!