Dat was het dan...

Discussion in 'Borstvoeding' started by Ger, Jun 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ger

Ger Actief lid

Jan 3, 2014
    246
    0
    0
    15 maanden en een beetje heb ik met heel veel plezier mijn lieve meisje mogen voeden. Een bijzondere tijd wat ik met veel liefde en plezier heb gedaan. Toen ik begon dacht ik we zien wel hoe het gaat. Maar hoe langer ik het deed hoe meer ik er tegen op zag om te stoppen. Als ik zag hoe blij m'n meisje was als ik s morgens en s avonds in het donker m'n bh los maakte. Of als ze in m'n bed lekker tegen me aankoop om te drinken, dan dacht ik als ik nu stop dan ben ik gewoon bruut. Totdat het moest. En dat ging heel natuurlijk. We hebben er samen 3 weken over gedaan. Omdat we ons momentje zo fijn vinden zit ik nog iedere avond met haar op schoot. Vandaag probeerde ze nog 1x of er nog iets uitkwam. En nu komt mijn smelt moment: nee mama op, klaar. En ze klapt in haar handen en pakt m'n bh. Het was zo lief en schattig. Daarna kreeg ik de allerliefste knuffel alsof ze zeggen wilde dank je wel. Nou ook hier heb ik het allemaal voor gedaan.

Er zijn een heleboel mensen die dit enorm raar vinden maar jullie borstvoeddende mama's zullen mij begrijpen. Dit was het einde van mijn borstvoedingsavontuur. Als het ooit lukt om nog een kindje te krijgen dan zou ik het zonder nadenken, ondanks dat het niet altijd zo romantisch was, zo weer doen!

Succes allemaal

2. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Wat super lief. Krijg er zelfs tranen van in m'n ogen.
    Knuffel voor jullie!

3. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

Feb 18, 2014
    837
    303
    63
    Prachtig geschreven en ik snap je helemaal!

4. nijna

nijna Fanatiek lid

Nov 25, 2015
    1,365
    85
    48
    Wat mooi geschreven, bedankt.

5. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

May 13, 2015
    731
    82
    28
    Ik ben geen borstvoedende mama, maar ik kreeg ook tranen in mijn ogen bij het lezen, wat bijzonder! Ik hoop dat je het nog een keer kan doen!

6. Ger

Ger Actief lid

Jan 3, 2014
    246
    0
    0
    Wauw dank jullie wel. Ik hoopte dat ik mijn gevoel goed verwoord dat. Zo te zien is dat gelukt. :D
    @ocean83 ik hoop het ook. En als het niet zo is dan neemt niemand mij/ons dit meer af....

7. Leelaatje

Leelaatje Actief lid

Jan 22, 2015
    370
    1
    16
    Grafisch Ontwerper en Yoga Docent
    NULL
    Wauw, wat mooi geschreven. Ik moet er gewoon van huilen... Op dit moment voed ik mijn twee weken oude zoontje, en hij drinkt zo goed uit de borst!

Ik geef nog maar twee weken borstvoeding, maar ik snap je helemaal!

8. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

Mar 2, 2015
    877
    1
    0
    Het is echt het einde van een fase in het leven van je kind.
    Toen ik stopte na ruim 18 maanden heb ik ook gezegd tegen mijn zoon: het is op.
    De dag daarna keek hij nog eens vragend naar mijn borsten en zei toen: op?
    Ja schat het is op, hij keek even verdrietig maar leek het wel te begrijpen. Dan maar even knuffelen ipv drinken :)

9. Ger

Ger Actief lid

Jan 3, 2014
    246
    0
    0
    @leelaatje, heerlijk hè? In het begin vond ik het best afzien omdat het toeschietreflex pijn deed maar als dat weg was heerlijk. Dat tevreden drinken dan voel je je zo trots en blij! Goed hoor geniet er maar flink van!

@deedee1, ze zeggen nog niet zoveel hè, maar ze begrijpen verrassend goed! Er zullen vast nog meer fases komen maar deze is denk ik het meest speciaal...

10. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Wat mooi Ger, fijn dat je het samen zo rustig af hebt kunnen sluiten!
    Lijkt mij een moeilijk moment, zie er nog niet naar uit haha. Hoop dat het ook zonder al teveel verdriet mag gaan ;)
    Ik hoop van harte dat je snel zwanger mag zijn van je cryo en het wonder nog een keer mee mag maken!

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    Super gedaan! Brengt me weer helemaal terug naar die mooie periode.

12. Ger

Ger Actief lid

Jan 3, 2014
    246
    0
    0
    @hanneke1 wat leuk dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Gaat het goed? Ook mooi hoor zwanger zijn en borstvoeding geven. Lijkt me heel bijzonder.
    Over 2 weken weet ik hoe het bij mij zit. Vandaag terugplaatsing gehad dus vanaf nu zit ik in de wachtweken. Als deze niet blijft plakken heb ik nog 1 cryo en dan is het klaar voor mij en blijf ik heel hard genieten van wat ik wel heb.

@tara dank je wel!

13. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Dankjewel!
    Heb morgen eerste echo dus spannend!!
    Ben wel heel moe enzo, tja rondrennende dreumes en energie naar bv en zwangerschap... Hoop wel dat ik door kan blijven voeden, vooralsnog wel genoeg melk nog volgens mij. Wie weet straks tandemvoeden, had ik nou echt nooit gedacht haha ;)

Heel veel sterkte met de wachtweken en ik hoop heel hard dat het raak is!!

14. Ger

Ger Actief lid

Jan 3, 2014
    246
    0
    0
    Ja dat zal best dat je moe bent. Kan ik me heel goed indenken. Succes morgen spannend hoor. Als deze embryo blijft zitten dan ben ik op precies dezelfde datum uitgerekend omdat deze embryo ook op precies dezelfde datum geplaatst is. Erg grappig en heel toevallig.

Share This Page