@ Mamamuts, Fedde en Sepp vind ik leuk maar mijn vriend niet. Rune gisteren besproken ook afgekeurd. ZUCHT! Tren hou ik niet zo van, moet idd aan Trein denken We zoeken maar gewoon door.................
Stijn vind ik heel leuk, maar ik weet dat dat DE naam is van een goeie vriendin. Al jaren, dus zou wel een beetje lullig zijn Toch bedankt!
Als mijn man open zou staan voor wat meer Hollandse namen zou ik voor Thijs gaan. Dat vind ik een geweldige naam. Finn vind ik leuk en Senn ook.
Senn, die kende ik nog niet. Ga ik even onthouden klinkt leuk. (ik moet ze ooit wat vaker uitspreken voor ik er wat over kan zeggen haha). @ zogezegend, bedankt voor de namen. Het is alleen niet onze smaak.
oh tren is trein in het spaans haha zo heet mijn neefje zijn broer en zus heten ferre en fardou niet mijn smaak, maar echt iets voor mijn schoonzus misschien dan toch BEN of NEIL ts: vooral de naam Ben is makkelijk en stoer, mijn zoontje is 2,5 en kan zij eigen naam spellen en lezen spinnekop
Friese mensen? ik heet ook F.ardau alleen dan met een A Woon in het zuiden dus ze zien me hier (aan mn naam) dan aan voor buitenlander haha
Welk gevoel krijgen jullie a.s. moeders bij de namen Thije en Teun?? Ik ben over 2 dagen (!) uitgeteld en we komen er niet uit!! :x Graag jullie reacties
Haha spinnekop, zie je.. Iedereen denkt dat En nee, nog steeds geen naam @ mamaxxx, ik zou gaan voor thije! Ik vind dat een gave naam!! Succes met de keuze, en alvast met de bevalliing!!
Wilde even kwijt dat ik F.ardau, Jildau en Amarens prachtige namen vind! Succes met het zoeken naar jullie jongensnaam!