Shampoo. Hahahahaha, je kan me wegdragen. Ik vind het ook leuk gezichten te zien nu. Heb er een aantal herkend, maar t merendeel kan ik (frustratie alom) niet plaatsen haha
Nu word ik ook nieuwsgierig..... Ik ben dus een dweil in mensen koppelen aan nicknames. Benieuwd of iemand mij al heeft gevonden
Ja haha, ik vind dat ook zo leuk.. Stiekem kan ik best wel een aantal dames plaatsen door even op hun profiel te kijken.. Ben benieuwd of iemand weet wie ik ben
Ik ben er normaal heel erg slecht in. Degene die onder nieuwe namen terugkomen herken ik dan ook meestal niet (tenzij het erbij gezegd word) wat ik erg jammer vind. Ik heb de 2 zusjes herkend dat is niet zo moeilijk, al vraag ik me nu dus weer af hoe het komt dat ze verschillende achternamen hebben hahaha. De S M heb ik gevonden dat was ook een weggever. En ik denk er nog 2 te herkennen inderdaad door hun namen hier.
Zo moeilijk is het ook allemaal niet haha, als je vaak een beetje naar de nickname kijkt dan kom je al een heel eind
Micchan en Shaddixxx. Verder heb ik nog één lid herkend omdat ze op de Freya-FB hetzelfde zei als hier in het Geertgen-faillisement topic. Maar ik ben daar dus echt heel erg slecht in, zelfs met alle namen en foto's op die Facebook kom ik nog niet echt uit. Edit: Oh ja, Aszz ook! Zowel op FB als op een ander forum
Ik herken jou ook Omdat je een keer in een namentopic heb verteld hoe je heet.. Je naam is blijven hangen omdat ik hem niet zo vond matchen met de foto's die ik van je gezien had, haha. Dus toen ben ik even op je fb profiel gaan kijken