Ziet er gezellig uit , heh, Toch wel leuk om een naam/gezicht te plaatsen. Ben wel nieuwsgierig om een aantal uit te zoeken..
Ohja, ik ben iemand tegenkomen omdat diegene in de vriendenlijst van een aangetrouwd familielid van mij staat. Ik kon niet om de foto's van het kindje heen.
En daarom meld ik me dus niet ana bij de fb, heb nog graag het idee dat ik een beetje anoniem ben haha
Nja ik heb hier vaker foto's gepost. Dus het moet niet heel erg moeilijk zijn gok ik . Al valt mijn nickname niet te koppelen.
Haha nee.. Dat bedoel ik trouwens echt niet rot! En als ik het me goed herinner was het zelfs Anneloes, dat is in ieder geval wat bij me is blijven hangen..
Oef, ik wist niet dat ik hier m'n volledige naam had gepost maar klopt ja. Die naam past nog minder bij me, vind ik zelf.
Jaa ik ben daar redelijk goed in... Maar ik zou het trouwens nooit hier open en bloot gooien.. Als mensen al weten wie ik ben, ik hoor het graag in een pb Oja' ik wil toe gelaten worden op de fbpagina! Hahaha
Wat een hilarische discussie. Anderen proberen te herkennen op fb.....dan is het moeilijk om anoniem te blijven....
Hebben we het nu over iemand wiens naam met een D begint? Die is alleen geen lid, voor zover ik heb kunnen zien