het mag nu wel gaan gebeuren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lunaatje, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    nou suus83 ik hoop dat het strippen helpt, wij worden woensdag gestript!
    helemaal geen zin in ,lijkt me nogal pijnlijk, maar goed bevallen zal vast wel pijnlijker zijn!

    hier ook het idee dat als we niet ingrijpen de kleine gewoon nog 5 weken ofzo blijft zitten. hoewel ik nu wel meer harde buiken heb, maar ze zijn niet pijnlijk of zo. gewoon dezelfde harde buiken die ik bij 25 weken ook had zeg maar alleen wat vaker.

    heb net trouwens een blik ananas naar binnen zitten werken, tja je gaat gekke dingen doen.
    maar he, het zou maar eens helpen!

    succes voor iedereen!

    joyce
     
  2. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hihi, ananas moet wel vers zijn he!
    Of heb je verse uit blik! :p ;) *plaag*!

    Maar ik snap jullie helemaal.
    Ook al loop ik nog niet eens overtijd.... :oops:
    Ik wil mijn kleintje zo graag vasthouden!
    Ppff...elke dag wordt je wakker of elke avond ga je naar bed en denk je: het kan vandaag/ vannacht wel eens gebeuren....

    Maar ja, ik voel ook nog bijna niks.
    Heeeeeel af en toe last van harde buiken en menstruatiekrampen.
    Of steken in mijn muts.
    Maar daar blijft het bij! :(

    KLEINTJE KOM ER NU MAAR UIT! ;)
     
  3. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Jaaaaa herkenbaar

    Ook ik ben nog geen 40 weken maar wil onze kleine ook wel vasthouden.
    Mijn vriend helpt ook niet erg mee want die is sinds een paar dagen opeens ook heel ongeduldig en vraag om de 5 min of ik al iets voel....... Ik heb echter het idee dat het nog heel lang gaat duren en probeer dus ook niet te ongeduldig te worden maar.... dat wordt steeds moeilijker.

    Ach langer dan 5 weken duurt het zeker niet :(:(:(
    Jeetje wat klinkt dat lang!
     
  4. Heeeel herkenbaar! Ik wil ook zo ontzettend graag de kleine beeb in m'n armen houden! En dat terwijl het nog wel weken kan duren misschien :( .
     
  5. jinx

    jinx Actief lid

    26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    hier precies hetzelfde.mag niet klagen met mn zwangerschap,maar het idee dat het idd okk nog wel is 4 weken kan gaan duren..... :(
    wil zo graag zien hoe de kleine eruit ziet!

    liefs linda
     
  6. LauraFay

    LauraFay Actief lid

    12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    hier nog steeds niet echt iets. Hoewel ik vanmiddag ineens flink aan de diarree :oops: was. Net heel erge krampen. Ik heb nu al 3 dagen last van harde buiken, bijna constant. Hoop dat dit voortekenen zijn dat het vannacht gaat gebeuren. duimduimduim
     
  7. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn zus heeft nooit last gehad van voorweeen etc en dacht ook dat ze ovetijd ging lopen. ze zou savonds gaan bbq toen plots ineens in de middag haar water brak. ze had eerst niks door en dacht dat ze in haar broek stond te plassen :) tot ineens de weeen begonnen. ze was toen bijna 39 wk zwanger en dacht dus ook zeker te wteen overtijd te lopen omdat ze nergens last van had. dit wil dus echt niks zeggen hoor.

    ik heb al enkele wk last van harde buiken en sinds kort ook voorweeen maar niks zet door dus ja ik zou ook zomaar overtijd kunnen lopen ondankst het voorwerk.
     
  8. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier ook meer last van ontlasting, geen diarree, en ondertussen toch veel meer harde buiken. maar verder schiet het toch echt niet op.
    momenteel drink ik maar lekker veel tonic in de hoop dat het iets doet, ik heb zelfs vandaag in de woonkamer staan springen dat die kleine eruit moet komen. maar nee hoor dat heeft ook echt geen nut.

    morgen naar de vlos, en dan strippen, en vraag me niet waarom maar ik zie er zo tegenop!
    ik weet ook dat ik het niet hoef te doen, maar ja ik ben het wachten zo beu dat ik er alles voor over heb om het in gang te zetten!
    nu maar hopen dat het werkt want anders worden we denk ik gek hier!

    hopelijk zijn jullie allemaal aan lekker aan de puf en mogen we onze kleintjes snel vasthouden!

    joyce
     
  9. LauraFay

    LauraFay Actief lid

    12 mei 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    ik ben nog steeds niet aan het puffen. ik denk dat mijn bevalling pas inzet als ik de hoop opgeef en me erbij neerleg dat mijn kindje voor altijd blijft zitten. haha. Agh, hij komt wel als het zijn tijd is.
     
  10. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hhmmppprrgghhfff, gisteren bij de vlos geweest, alles verder helemaal goed met de kleine.
    we hadden al besloten om gisteren te gaan strippen, ik zag er al als een berg tegenop, maar goed we willen graag die kleine in onze armen hebben dus ach dan maar strippen.
    wat blijkt, ik kon niet gestript worden, mijn baarmoeder lag te ver naar achteren!

    kortom toch maar weer afwachten en volgende week naar het ziekenhuis, of die kleine moet er ineens toch nog zin in krijgen!

    succes voor iedereen!

    joyce
     
  11. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hier zijn vanmorgen de vliezen gebroken!

    En jullie weten nooit wat ik gister gegeten heb...juist:

    verse ananas! en bitter lemon gedronken! :confused:
    Ik dacht misschien helpt het en anders is het gewoon lekker.
    Nou wel erg toevallig of niet! :)
     
  12. rastagirl

    rastagirl Fanatiek lid

    15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    das zeker toevallig marsab succes het zal nu snel gaan voor je
     
  13. rastagirl

    rastagirl Fanatiek lid

    15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    maar is het trouwens niet zo dat je het hart van de annanas moet eten? lijkt me ietwat te hard hihihi

    nou ik hoop al ben ik nog niet zover als jullie dat ik eerdaags ook mijn kleine in handen mag hebben ben het meer dan zat 9 maanden lang al die pijntjes en ditjes en datjes bah. vind het niet leuk meer
     
  14. joyo

    joyo Bekend lid

    4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    hopelijk is het nu ook snel gebeurd ook

    succes ermee
     
  15. Migga

    Migga Fanatiek lid

    12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    IK WIL OOK BEVALLEN!
     
  16. ilonaw

    ilonaw Actief lid

    6 jul 2007
    153
    0
    0
    winkelmedewerkster
    utrecht
    HIER nog een die graag wil
     
  17. kat

    kat Fanatiek lid

    21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Van mij mag het ook gaan gebeuren :)
     
  18. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik ben het ook zoooooooooooo zat...
    durf het al bijna niet meer te posten onder het mom, zul je zien duurt het nog 2 weken...

    ik hoop iig dat ze dat in mijn situatie niet doen (geen vruchtwater meer en kleine beeb)
     
  19. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Ik wil ook!

    hier al annanas en bitterlemon op...maar helaas nog geen succes:(:(:(
     
  20. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik denk dat deze dag net zo voorbij gaat als alle voorgaande....:(
     

Deel Deze Pagina