Ovulatietesten action help

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kortjakje, 28 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortjakje

Kortjakje Lid

1 sep 2017
    10
    0
    1
    Vrouw
    ik ben begonnen met ovulatie testen vd action maar twijfel of hij nu positief is of moet de streep nog donkerder worden?
    Zie foto voor de testen.

Bijgevoegde bestanden:

2. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Net zo donker als de controle streep dat is hij nog niet ;)

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Met deze testen van de action krijg ik nooit een knaller. Wanneer de dipstick van zwanger en kids knalt, is deze test zo als die van jou.

Ik zou dus gewoon even doortesten. Beginnen met het gezellig te maken ennnnnn volgende ronde (hopelijk is ie er niet) een ander merk gebruiken... :)

Succes

Pipo30 vindt dit leuk.
  4. Kortjakje

Kortjakje Lid

1 sep 2017
    10
    0
    1
    Vrouw
    Ja idd ik lees er meer die geen knal testen krijgen met deze. Ik heb ook digitale van cb die kan ik ook wel proberen morgen ochtend. Maar dan moet ik op 2 momenten testen, smorgens cb en dan later action?

5. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Het is lastig te zeggen. Het kan ook zijn dat je gewoon nu al in je piek zit. Ik zou het voor nu bij action houden. Nu gewoon gezellig maken tot de testjes weer stuk lichter zijn.

6. Kortjakje

Kortjakje Lid

1 sep 2017
    10
    0
    1
    Vrouw
    Ipv denk het wel ja, test van vandaag is bijna wit zelfs. Dus dan was m’n piek gisteren en eergisteren en vandaag of morgen m’n ei?

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Vanaf de piek springt je ei binnen 12-48 uur. Dus zou voor de zekerheid nog even door klussen en testen

8. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Bij mij werden de actiontesten ook niet donkerder, maar wel breder qua streep. Als ze nu weer wit zijn, was dit idd je piek. Ik bleef ze gewoon gebruiken, omdat ik er gemakkelijk aan kon komen en wist dat ze zo bleven.

9. Kortjakje

Kortjakje Lid

1 sep 2017
    10
    0
    1
    Vrouw
    Nou ik heb tot en met vandaag doorgetest en werden alleen maar lichter. Als ik ze zo onder elkaar zie was hij 26-27-28 meest donker waarbij 27 iets donkerder lijkt.
    Nu dus afwachten.

10. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Spannend! Over een aantal weken hopelijk voor jou ook 2 strepen, maar dan op een andere test :thumup:.

11. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Mijn ovu test van action was op zn donkerst ongeveer net zoals die van jou. En ik ben nu zwanger. En ik weet het niet precies maar mn ei zal rond die donkerste test geweest zijn als ik terugreken..
    Ik zou zeggen een beetje plezier in bed kan sowieso geen kwaad;)

Deel Deze Pagina