Ja dat is altijd even moeilijk te bevatten dan, he weet ik nog wel van de eerste! @michiee, natuurlijk haha Welkom!
Dankje! dit is pas onze tweede ronde, had vandaag een positieve ovu test tenminste als ik de meiden hier moet geloven haha heb zelf nooit die testen gebruikt. Van wanneer in 2012 is jou dochtertje ?
@michiee, Hier nu in ronde drie Vind het wel spannend hoor want vorige zwschap was het deze ronde raak Maar ja probeer er maar niet te veel op te hopen! Welke ronde was het raak bij jouw vorige? Die ovulatietest is zeker wel positief ja! ik gebruik ze ook. Vind het altijd superhandig! Mijn meisje is van september. En jouw dochter?
Busster, die test ziet er goed uit! Gefeliciteerd. Kom je gezellig bij mij op het zwangerbankje en strooien we HCG'tjes naar de rest. Jij dus al wel gevoelige borsten? Ik had dat bij de vorige zwangerschap ook heel duidelijk maar nu niet. Nu wel al een paar middagen en avonden wat meer moe. Voel me nog niet echt zwanger. Testen worden wel steeds donkerder dus dat lijkt me positief 1e echo staat gepland op 10 februari, als ik 8 weken ben.
@e1987 Strooi strooi haha. Inderdaad gevoelige borsten maar nu alleen tintelingen bij mijn vorige zwangerschap werd ik gek als de stof van mijn bh over mijn tepels ging of als er druppels water tegen spetterde tijdens het douchen zo erg is het nu nog niet. Voel ook wat spanning in mijn buik maar verder niet echt iets.
Leuk ! mijn dochter is van November Spannend zeg , wie weet dus nu weer in ronde 3 ! Bij mijn dochter was het ''ineens'' raak haha , ik ben toen totaal onverwachts door de pil heen zw geraakt
@dee-tje ik was de vorige keer ook in de derde ronde zwanger en nu weer hopelijk werkt het bij jou ook zo! @michiee nee niet echt misselijk gelukkig , had ik mijn vorige zwangerschap ook niet echt. Allen s'morgens bij het opstaan een beetje maar als ik dan een glas water nam was het weg. Hopelijk blijft dat nu ook zo.
Jazeker, kom maar op hoor dames met die HCG's Ik hoop het echhhhttt zo erg dat het idd zo werkt! Nog ongeveer een weekje en we zullen het weten.
Hoe is het dames? Hier is helaas mijn ongi doorgebroken vandaag.. en had zulke goede hoop omdat het bij mn eerste ook de 3e ronde raak was. Had ook te mooi om waar te zijn geweest! Maar baal er zo van.. Elke ronde niet raak is weer zo een teleurstelling! Bahh! Nu ronde 4 in ff balen en weer verder...
@michiee Ja ff een dagje mokken, en dan weer met goede moed verder! Dank je! Ben vandaag maar tarwekiemoliecapsules gaan halen. Had wat goede dingen gelezen over dat het je cyclus positief kan beïnvloeden, en dat kan bij mij geen kwaad gezien ik erg lange cyclussen heb. Hopen dat het zin heeft en mijn cyclus wat korter wordt.