Problemen baarmoeder, ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaChantal, 21 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Stomme Google ook

Moet dinsdag naar de huisarts omdat ik problemen heb met mijn baarmoeder.
    Maar op Google kom je de meest vreemde dingen tegen helaas dus hoop eigenlijk dat iemand ervaring heeft hiermee.

- Al een tijd heb ik last van contact bloeding, nooit zoveel aandacht aan besteed eigenlijk. Maar zit me toch niet zo lekker.
    - Mijn cyclussen zijn niet meer regelmatig, maar ook het bloedverlies verschilt per keer ( ene keer enorm veel en andere keren amper iets)
    - vaak witte afscheiding
    - maar het lastigste is dat mijn baarmoeder erg gevoelig(pijnlijk) is, daarvoor belde ik de huisarts en die vroeg dus ook door naar de andere dingen.
    Gemeenschap haar ook amper doordat dat ook zeer doet.

Iemand toevallig ervaring hiermee?

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik heb ook een tijdje last van contactbloedingen gehad. Uitstrijkje laten maken en de uitslag was niet zoals die hoorde te zijn. Na een lisexcisie zijn mijn uitstrijkjes weer goed en heb ik geen klachten meer. Dit hoeft natuurlijk absoluut niet te betekenen dat er bij jou ook iets soortgelijks aan de hand is. Maar ik denk dat het sowieso verstandig is om een uitstrijkje te laten maken en aangeven dat je baarmoeder gevoelig/pijnlijk is. Google is in dit soort gevallen not your best friend, dus ik zou niet teveel googlen om jezelf niet gek te maken.

3. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja ervaring! Mijn uitstrijkje was goed, maar de dokter zag wat beschadigingen binnen, wrs door te droge seks. Ze heeft me een crème voorgeschreven en geadviseerd altijd glijmiddel te gebruiken en daarmee ging het langzaamaan over, ook de gevoeligheid in mijn onderbuik.
    De onregelmatigheid van mijn cyclus is echter nog niet opgelost en komt vermoedelijk door de vervroegde overgang bij mij.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113

Ja uitstrijkje ga ik sowieso om vragen.
    Ik weet dat mijn bm ook iets verzakt is, misschien dat dat de pijn kan verklaren?

Mijn moeder zag ook al vroeg in de overgang, Ook rond mijn leeftijd begon dat al.
    Zeker iets om ook aan te geven.

Bedankt :)

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Vanmorgen uitstrijkje laten maken, bmm was wel rood en bloedde ook gelijk :(
    Ook kweek afgenomen en hoor volgende week vrijdag de uitslag.
    Spannend!

Als de uitslag goed is, moet ik naar de hun om mijn bmm te laten bevriezen.

6. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.266
    113
    Wat ontzettend vervelend! Hopelijk krijg je goed nieuws

7. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Rode plekjes is toch beschadiging maar geen onrustige cellen dacht ik? Die zijn wit toch? Laat je weten hoe het verder gaat? Succes!

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Geen idee
    Heb er weinig verstand van haha

Hoop gewoon dat alles goed is :)

Deel Deze Pagina