Het mannen klaag topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 11 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Hier is het juist als ik iets aan het doen ben wat hij ook wel had kunnen doen: moet ik het anders even doen? vraagt hij dan. Ben al bijna klaar, dus nu hoeft het niet meer :mad::mad::mad:.

2. OliveTree

OliveTree Actief lid

29 apr 2016
    317
    33
    28
    Mijn man pakt ALTIJD een nieuwe glas, ookal staan er 6 glazen op t aanrecht. Die 6 glazen zijn ook van hem, ik drink uit 1 beker namelijk. Nooit ruimt hij ze ook op.

Kastdeur laatie altijd open staan.

Hij zit 45 minuten op de plee. Hij voelt letterlijk zijn benen niet meer daarna.

En hij maakt enorm veel geluid tijdens het slapen.

3. Ansji

Ansji Niet meer actief

Als mijn thuis komt gooit hij standaard zijn jas over een stoel en zet zijn schoenen ergens midden in de woonkamer. Ik heb al vaker nonchalant voorgesteld of hij gebruik wil maken van onze kapstok waar hij net langs is gelopen. Maar nu lijkt het wel of hij het gewoon expres doet, beetje kinderachtig, maar ik lees dat er meer mannen last hebben van een enigszins kinderachtige instelling :rolleyes:

4. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hahaha heerlijk topic dit. Heb vooral smakelijk gelachen om de calve pindakaas a 3.50 per pot

Hier ook van die kleine irritaties. Helemaal niet in mijn verlof dan kijk ik er de hele dag ook nog tegenaan. Meneer roept telkens dat ie nog een schapje bij in de kast wil maken, makkelijk voor de schoenen. Maar hij zet ze toch nooit in de kast, nee bij de deur onder de kapstok etc. Zo roept ie ook altijd van alles wat ie toch niet gaat doen. Hardlopen, schoonmaken etc. Dus hij zegt woensdag donderdag en vrijdag dit weekend doe ik dit dat en dat en zondag avond heeft ie dat toch niet gedaan. Heb hem nu ook maar gezegd dat als ie wou hardlopen hij dat maar op t moment moest zeggen want mij boeit het niet en hij gaat anders toch niet. Zijn antwoord was dat ie dan toch nooit "mocht" want dan had ik wel wat anders voor hem bedacht. Ja ja.

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Owh heerlijk dit, ben eraan toe. Even lekker klagen.

Die van mij luistert vaak met een half oor. Om vervolgens te zeggen dat ik dat helemaal niet heb gezegd en ik echt een probleem heb met mijn geheugen en moet stoppen hem hiervan de schuld te geven. Echt dan kan ik hem wel klappen.

Als hij het zat is om te praten heel dom gaat doen, grapjes maken enzo. Of opstaat en zegt owh maar we waren toch klaar? Ja joh prima doe je ding en stik, denk ik dan.

Hij denkt dat hij echt heel goed kan koken, beter dan ik. Geloof me.. dat is niet zo. En daarbij is het een enorme stresskip in de keuken. Hij doet het dus bijna nooit. En als hij het een keer doet dan moet de hele familie proeven en zeggen hoe fantastisch het is. Irritant.

Dat hij ontzettend vloekt als er iets niet lukt, valt of iets misgaat ofzo. Echt vreselijk. Hij kan dan echt zo boos zijn op zichzelf. Ik denk dan vaak doe eens normaal. Maar hij blijft erin hangen ofzo. Vaak zeg ik dan alleen maar: en doooooorrrrrrr!!!

Hij doet klussen vaak half. Maakt het niet af of het duurt werkelijk eeeeeeeuwen. Dat terwijl hij super handig is. Gelukkig heb ik mijn tweede man, mijn schoonvader. Die bel ik vaak. Of ik doe het eigenwijs zelf. Vaak gaat hij dan ineens heel hard lopen. En je raadt het, als het af is moet iedereen komen kijken en zegt ie wel 100000000000 x mooi he!?

Hij snurkt.

Hij is knetter conservatief maar geeft dat niet toe. Het liefst wil hij dat ik de vrouwendingen doe en hij de mannendingen.
    Ik ben meer gaan werken en vroeg laatst is er iets wat jij kan en wil doen in het huishouden? Anders neem ik een schoonmaakster.
    Zijn antwoord: Ja ik wil wel een keer stofzuigen en dweilen en af en toe een was opvouwen.
    Dank je schat! Dat zet zoden aan de dijk. Zou je misschien de badkamer wekelijks voor je rekening willen nemen. Nee. Ik doe geen badkamers.
    Jullie begrijpen er komt een hulp in huis.

Zo. Dit lucht op zeg!

Verder is het de liefde van mijn leven met een enorme positieve en humorvolle kijk op het leven. Een ontzettend toegewijde vader en onwijs harde werker. Geen opgever en houdt bovenal onvoorwaardelijk van zijn net zo "niet perfecte" vrouw!
    Houd van hem!

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Grootste ergernis trouwens. Was. Die ik dus heb gedaan en hem vraag het krat mee na boven te nemen. Die zet ie dan op de babykamer met de deur dicht en daar kom je dan 5 dagen later achter wanneer je bepaalde dingen mist. Even uitpakken is ook zoveel moeite

7. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    herkenbaar wat ik lees

hier een aantal dingen

hij zit altijd heel lang op de wc en dan ook nog vaak als we haast hebben en erg moeten. ik kan gewoon echt niet begrijpen waarom iemand zolang op de wc moet zitten

we hebben een schoenenbak bij de kapstok en zijn schoenen staan altijd pal voor de bak ( hoeveel moeite is het om erin te doen?)

als ik wat schoonmaak zegt hij vaak schat dat heb je toch toen en toen al gedaan? euh ja een wc moet nou eenmaal vaker worden schoongemaakt dan eens per 2 weken ofzo

als ik druk aan het poetsen ben hij ineens wil knuffelen zucht daar heb ik dan echt geen zin in

als hij moet helpen met schoonmaken hij constant discussies op zoekt waarop ik dan antwoord; welkom in mijn wereld dit doet hij alleen omdat hij geen zin heeft

als we aan de slag willen hij de hele tijd al de tijd heeft gehad om wat te drinken en dan ineens moet er eerst weer wat gedronken worden

haha wat een lijst.
    ik heb wel echt een hele lieve man die als ik iets vraag het altijd wel doet. ook is hij een superpapa en gaat hij er 's nachts vaak uit om mij te ontlasten. ook kunnen we ontzettend met elkaar lachen. ik heb zelf ook genoeg dingen die hem zullen irriteren denk ik

8. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Hahaha bij ons precies andersom. Zet hij zijn glas op het aanrecht, ik geirriteerd en gooi het in de vaatwasser. En hij 20min later "schat, ik ben mijn glas kwijt" sorry schat, pak maar een nieuwe :D mijn moeder doet dat ook. Op een gegeven moment liet hij zijn glas met een bodempje drinken staan dan ruimde ze het niet op hahaha

9. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha ja en dan vaak niet eens zn 'eigen' stoel maar die van mij of de kinderstoel. En vervolgens boos zijn als de jas perongeluk op de grond beland..

10. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn vriend zucht altijd als ik vraag of die even met de kinderen wilt helpen terwijl die zit te computeren...
    Van de week heb ik em wel even verteld dat ik overdag ook niet rustig kan gaan zitten computeren en dat ie 's avonds kan computeren.. sindsdien heb ik de laptop niet meer gezien :p

En dat ie super lang op de wc zit.. mijn god zeg hij zit soms wel 45 minuten

11. Noorie

Noorie Niet meer actief

Oh echt.. geen idee haha heb hem vandaag op de valreep nog kunnen verkopen.

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Haha, volgens mij kan iedereen wel iets verzinnen...

Heb al tig keer gevraagd of hij de was gewoon in de wasmand wil gooien. En dan ondergoed ook in de kleine wasmand ipv in de grote, scheelt mij hoop uitzoek werk. Maar net naast de wasmand schijnt stuk makkelijker te zijn. Soms gaat weer poosje goed, maar is altijd van korte duur.

Hij vouwt heel vaak de was op, super fijn, maar het dan meteen even in de kast leggen is teveel werk ofzo denk ik??

Tijden op de wc zitten, terwijl ik op hem aan het wachten ben 's morgens om in de badkamer te kunnen, grrr!

Altijd naar de wc gaan in een restaurant, ook al moeten we alleen nog afrekenen en zijn we binnen 5 min thuis. Ik zou echt wachten tot we thuis zijn.

Drinkglazen verzameling hebben bij zn pc en die pas mee naar beneden nemen als de kast bijna leeg is.

Vaatwasser dan eindelijk wel inruimen, maar hem niet aanzitten, terwijl hij overvol zit? Kleine moeite, blokje erin en op start drukken??

Kan nog wel meer bedenken, maar dit zijn wel de ergste hier.
    Is wel echt een schat, heeft alles voor me over en als ik me maar goed voel is het goed.
    En neem de meeste dingen dan ook maar voor lief en zucht erom. Probeer het soms nog een keer aan te kaarten, werkt soms wel, tijdelijk, soms niet :p

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Helemaal super :D

14. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Echt....tranen van het lachen om dit :D

15. Ansji

Ansji Niet meer actief

Precies! Hier word hij daar ook boos om, heel bijzonder vind ik dat altijd...:rolleyes:

16. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Heerlijk topic...

Heb je even? Als ik begin te klagen kan ik wel een boek schrijven ben ik bang!

Maar waar ik even over wil klagen... mijn man doet zijn sokken nooit in de wasmand en gooit ze altijd binnenste buiten in de badkamer neer. Ik draai ze niet meer terug na 1000x vragen en was ze nu binnente buiten en zo gaan ze ook zijn lade weer in.

Mijn man gooit zijn kleding na 1 uur dragen op de grond neer naast zijn bed op een propje, waardoor ik vervolgens denk waarom strijk ik jouw kleding. Maar als ik niet strijk loop ik ook voor schut want dan denkt iedereen dat ik een luie huisvrouw ben.

Mijn man zet zijn vieze glazen en bordjes nooit in de vaatwasser maar altijd op het aanrecht.

Mijn man zet lege pakken melk terug in de koelkast en legt lege snoepwikkels terug in de snoeppot.

En mijn grootste irritatie, hij presteert het altijd om zijn hoofd met de tondeuse te scheren als ik net de badkamer uitgesopt heb en ruimt het daarna niet zelf op.

Zo kan ik nog wel uren door gaan maar ik stop voor ik me af ga vragen waarom ik hem niet terug naar zijn moeder stuur voor een heropvoeding :p:D;)

17. DastyQueen

Haha mijn man kan ook niet goed zoeken. Die roept rustig N. Kan je helpen ik zie de melk niet in de koelkast. Dan denk ik serieus? Het is max. 2 m3 waarin je moet zoeken kan je dat nou niet alleen?

18. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    De top 5:
    1. Uitstelmentaliteit
    2. Zoeken met de ogen in de broekzak
    3. Oostindisch doof
    4. Ziek? Kandanhelemaalniksmeer
    5. Vaatwasser leeg betekent vuile vaat op het aanrecht
    Maar verder is mijn man heel lief hoor :)

19. DastyQueen

Zou bijna denken dat mijn man een dubbelleven lijdt. Je omschrijft hem in 5 woorden :p

20. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hahaha, heerlijk topic dit!
    Kleine dingetjes waar ik me aan irriteer:

Mijn man denkt dat het huishouden bestaat uit stofzuigen, de was en de vaatwasser.. Dat er nog meer onderdelen schoongemaakt moeten worden is erg lastig te bedenken..

Hij kan absoluut niet zoeken.. En ook niet logisch nadenken dat iets misschien wel net even uit het zicht kan liggen.. En wat dan de grootste irritatie bij mij opwekt is dat hij dan uit zijn strot krijgt: "Schat, waar heb jij dat gelaten?" :rolleyes: Ipv: "Weet jij misschien waar dit is gebleven?" Alsof ik altijd alles kwijt maak haha

Hij legt altijd de tandenborstels van de kinderen op het randje van de wasbak ipv in het bakje wat daarvoor bestemd is en wat 2 cm verderop staat.. Blijft niet hangen! En zegt dan dat hij het wel heeft gedaan omdat hij die ochtend heeft gezien dat ze in het bakje zaten.. Ja schat, dat heb ik gisteravond gedaan, zoals ELKE avond :rolleyes:

Maar verder is hij wel lief ;)

Deel Deze Pagina