Mijn man is ook heel erg kinderachtig soms, maakt stomme grapjes en is beledigd als hij zijn zin niet krijgt. Dat van de wekker die afgaat waardoor iedereen wakker is en hij slaapt verder is ook erg herkenbaar, zijn wekker staat meestal om 5 uur (mijne om half 7) en dan ben ik om 5 uur klaar wakker omdat zijn wekker minstens 4 keer sluimert.
Ojee die wekker... Heel herkenbaar helaas. Hier gaat ie half 7 bij hem. Want hij wil er optijd uit om even te gaan sporten(thuis gewoon) maar blijft tot minimaal half 8 in zn bed liggen... Sporten doet ie niet en als smoes geeft ie dan dat hij eerst aan de tijd moet wennen om wakker te worden. Zucht... Ik ga er om 7u uit met de kids. Hij komt 8u pas beneden en dan heb ik alles al klaar gezet voor school
O ben ook wel beetje trots op mijn hubby hoor. Tuurlijk klaag ik over hem met bepaalde dingen. Maar hij doet hier wel altijd de was, vaatwasser, gaat elke dag mee kids naar school brengen. Wil altijd bij gesprekken zijn van school(niet het woord voeren want dat mag ik natuurlijk weer doen zoals altijd) hij is goed op de hoogte van financiële zooi. Ik regel het maar hij is overal van op de hoogte.
Vanavond gelachen! Ik was bezig met voor spoelen en het gasfornuis en de eettafel schoonmaken. Hij loopt de keuken in en zegt ik doe zo de afwas dan kun jij wat anders doen en hij ging weer zitten op de bank. Ik pak vast de stop en het kettinkje rinkelde op het aanrecht, hij kwam gelijk de keuken in en ging beginnen haha.
Dat ie nooit zijn bord opruimt na het eten. En het bakje dat gebruikt is voor zijn vla. Hij eet vaak pas rond 20:00 uur vanwege zijn werk. Ik heb dan de keuken al opgeruimd en vaatwasser ingeruimd. Het enige wat ie dus moet doen is zijn bord meenemen naar de keuken en in de vaatwasser zetten. Ipv dat ie dat doet laat hij em gewoon op tafel staan of op het aanrecht -.-
Mijn man is vaak doordeweeks vrij en wast daarom zo nu en dan, en vouwt was op. Alleen hij bergt vervolgens van iedereen zijn/haar kleding op behalve dat van mij... dat gooit hij dan op bed neer (mijn kantje) en geeft aan dat hij niet weet waar het moet in mijn kast (heb ik hem al 9 keer verteld). Wanneer ik hetzelfde bij hem doe is hij beledigd want ik kan het toch best even in de kast leggen.
Hier eentje met de griep... pfff, de mannengriep.. Kan de hele dag gamen. Maar zodra ik vraag of hij wat wil doen dan voelt hij zich te beroerd...
Ok. De smoesjes die hij heeft voor dingen.. voorbeeld: - ik moet kleding voor onze dochter klaar leggen als hij dr moet aankleden en wegbrengen want hij "weet niet wat ze aan moet" - ik moet de schone kleding van onze dochter opruimen want hij "snapt het niet " Ehm.. Wat valt er niet te snappen aan kleding? En nee, hij is niet geestelijk incapabel. - dweilen moet ik doen om meerdere redenen. Voornamelijk omdat hij "altijd stofzuigd" En nee, als ik stofzuig gaat hij niet dweilen..
Haha ja je moet er ook niet te veel van verwachten maar goed ik neem aan dat een vent prima een spijkerbroek en een t-shirt kan matchen
De hele dag gewerkt en geen tel op me kont gezeten of even rust gehad. Resultaat: heel zere benen, moe en stikchagrijnig. Thuis uit werk is zoon nog wakker en ook dan kan ik niet even rustig zitten of avondeten. Overal word ik bij gestoord. Dus ik zeg er wat van en man meteen boos dat ook hij een zware dag had blablabla. Ja hoor, tuurlijk, maar jij had vast wel een lunchpauze vandaag. Ga ik ff naar de wc, staat mijn man al na twee minuten op de deur te kloppen. Kijk ik een half uurtje gtst, maakt hij weer herrie tussendoor. Grrrrrrrrrrr Echt..... laaaaaaaaaaaaaaaat me met rust!