ik zit momenteel al 10 jaar in de kinderopvang en het klinkt misschien raar maar ik ben het zo zat na 10 jaar. iedere dag hetzelfde en ik ga echt met tegenzin naar mijn werk op dit moment. nu heb ik al een beetje rondgekeken voor een andere baan maar ik zie niet veel mogelijkheden met mijn diploma. ik heb mbo nivo SPW en dan nog de brede versie ervan. Ik kan de bejaardenzorg en de gehandicaptenzorg in en de kinderopvang. nu hebben bejaarden en gehandicapten mij nooit getrokken en met een zwakke rug is dat ook geen goed idee. de kinderopvang wil ik eigenlijk helemaal uit maar welke kanten kan ik op. heeft iemand een spw diploma en ervaring met een andere baan of met omscholing via een bedrijf. wie heeft er een goede tip.
ik ben officeel ook spwèr en dan met hoofdvak onderwijsassistente, maarja 1 vacature en 300 brieven en dan willen ze mensen met ervaring.......... dus ik ben wat anders gaandoen, ik ben hondentrimster geworden, dus omgeschoold en eigen bedrijfgestart
De diploma's hier hebben een andere benaming, dus weet niet zo goed welke richting je zit. Maar een job als kraamhulp, zou dat ook kunnen?
Ik zou eens gaan kijken naar een aanvullende cursus, want als je alleen ervaring in het kinderopvang hebt geef ik je weinig kans in deze tijd...
mischien in een logeeropvang voor kinderen met adhd ect.. is lichamelijk niet zwaar maar wel heel wat anders..