Het meest domme/ondoordachte cadeau wat je ooit hebt gekregen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Rylie, 9 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Een ijzeren harkje en schepje dat mijn dochter voor haar 1e verjaardag kreeg. Dat heeft dus vervolgens jaren in de schuur gelegen.

2. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik kreeg afgelopen kerst van mijn man ingepakt en wel een gratis dop voor mijn parfum fles want die was kapot.

En dat was ook het enige cadeau wat er voor mij onder lag.
    Kan je zeggen dat we flinke ruzie hierom gehad hebben.

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Wat erg!

Ik kreeg ook een lullige surprise, maar dat was iig van een klasgenoot ;) Klein doosje, ingepakt met wit papier, daar een soort krabbeltekening op. En het cadeau; een haarclip. Overduidelijk eerder gebruikt. Ik denk door zijn moeder.
    Ik ken die jongen nu nog en het is gewoon een onattente gast, maar verder heel aardig ;)

4. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

:) de zwangerschapstest wel.
    Maar ik snapte de combinatie niet. En wat het behoeden voor een nieuwe zs betreft; dat heeft bij m'n eerste naar m'n tweede wel geholpen maar bij deze zs niet. Geen a-c gebruikt na m'n laatste bevalling en ik gaf volledig bv op verzoek,maar wel een eisprong met resultaat mijn tweede dochtertje binnen een jaar. Dus nee, de condooms had ik niet gebruikt en zullen nu wel over de datum zijn.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Als moeder van een dochter met een zeer ernstige spraak/taalachterstand (ze kan geen woord) kan ik je verzekeren dat ik ook van niemand zo'n cadeau in dank af zou kunnen nemen. Dat lijkt mij niet meer dan logisch.

@Regiena88, wat een rotcadeau zeg! Dat heeft die vrouw er in ieder geval niks leuker op gemaakt ;)

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Een pandora bedel van mijn partner. Lief toch?! Ik vond alleen een nijlpaard niet zo subtiel ;)

7. jojo85

jojo85 Fanatiek lid

14 okt 2012
    1.160
    497
    83

Haha, oeps. Hier ligt ie op zolder ik was idd ook bang voor ingeslagen hoofdjes.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Had je toch die condooms moeten gebruiken :D aangezien alleen borstvoeding niet op te vertrouwen is ;)

Maar het was zeker een rare combi...

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Tijdens onze bruiloft kregen we een plantje waar condooms in hingen. Naast dat dat totaal niet mijn humor is, vooral niet openlijk in een restaurant (ja misschien zeikerig hoor :)), wist iedereen dat we bezig waren en dat ik op dat moment medicijnen slikte omdat het niet lukte, dus ik vond het niet echt passend.. Op de taart stonden zowel een bruidspaar als een gesloten wieg met een jongetje en meisje erin. Dat is blijkbaar een traditie, en het aantal kindjes en het geslacht daarvan is een 'voorspelling', maar ik vond het behoorlijk pijnlijk, gezien onze dochter een paar maanden daarvoor overleden was. :( (Voorspelling is wel uitgekomen overigens, ik hoop alleen dat het niet bij twee blijft :p)

10. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Oh wat erg!!

Geen bijzondere dingen. Wel laatst grote zware bruine oorbellen. Ik draag wel oorbellen maar zeker geen grote of bruine. De gever kon dat weten :)

11. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Dat blijkt, maar het was een bewuste keuze om geen condooms te gebruiken;). Wel gehoopt, maar absoluut niet verwacht dat het zo snel weer raak zou zijn.

12. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Toen ik zwanger was van m'n dochtertje kreeg ik van m'n schoonmoeder een goedkoop baby NAVEL shirtje uit Spanje met Elsa er op:$
    Sorry schoonmams, 'aar die is dus echt richting kliko gegaan😂
    Hoe verzin je het?

13. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Voorleesborkjes waar al pagina's uitgescheurd waten. Leuk kraam cadeau 😱

14. Anne1001

Anne1001 Bekend lid

29 mei 2014
    892
    300
    63
    Kraamverzorgster
    Ik heb ooit een keer met sinterklaas een stom cadeau gehad. We deden het met de vriendengroep van mijn man. Ik had allerlei leuke dingen op m'n lijstje gezet. Ik kreeg een tube warmte zalf van de Hema....welke uiteraard niet op mijn lijstje had gestaan :p toen ik hem na jaren een keer nodig leek te hebben door een stijve nek kwam er alleen nog maar water uit. Zo lang had hij in de kast gelegen :D

15. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.284
    2.236
    113
    Vrouw
    Nederland
    Kreeg een keer de vraag wat ik wilde hebben. Ik zei, doe maar een bloemetje. Vind ik vrolijk staan in huis. Ik kreeg een cactus :(
    (die heeft het niet lang overleeft want ik heb er een hekel aan, prik prik)

16. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Mijn dochter kreeg ooit twee dezelfde strijkijzers van mijn schoonouders op haar verjaardag en drie serviesjes. Met Sinterklaas kreeg ze haar derde strijkijzer van hun.
    Het was ook niet eenmaligs. Met Sinterklaas enzo krijgt ze standaard een drinkbeker, kleurboek en puzzel. Heel leuk hoor maar ik heb inmiddels een behoorlijke collectie aan dubbele cadeautjes op zolder. Het was ook gewoon heel zielig want ze gelooft vol in Sinterklaas en dan kun je telkens hetzelfde cadeautje uitpakken. Ze is echt niet verwend, zei niks maar ze keek echt zo beteuterd.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

niet klagen! Alsof je in de winter op je balkonnetje gaat zitten......;) hartstikke fijn: een groen balkon in de winter :p

18. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Heerlijk topic dit. Ik krijg van mijn ouders standaard domme kadootjes. Schilderijtjes of canvas doeken die niet boj ons passen. Een stijltang voor mijn mooie krullende haar waar ik niks anders mee wil doen. Voor mijn dochtjertje 4x hetzelfde kado kopen..... BedSokken voor mij die ik niet draag. Bodylotion waarvan ik al jaren aangeef niet te gebruiken. En ga zo maar door..... 'Zucht' (en nee ben niet ondankbaar maar als mijn eingen ouders dit toch niet weten pffff )

19. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Een cadeau wat ik her jaar ervoor aan iemand heb gegeven en het jaar daarop weer terug kreeg omdat ze er niet bij stil stonden dat ik het had gegeven..

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik kreeg vorig jaar, vlak na mn miskraam, van de vriendin van mn opa een stuk stof met de tekst "ik zag hem en vond hem zoooo leuk voor in de babykamer"

Toen ik hem weigerde vond mn opa mij onbeschoft. Ja dikke doei (en ja, ze wisten dat ik net een miskraam had gehad)

Een paar maand daarvoor kreeg ik een boek voor tijdens je zwangerschap uit de jaren 70 van dr. Kon ik me vast inlezen.. dat boek heb ik ook in de vuilnisbak gemikt.

Zoals je begrijpt, ik mag haar niet, nooit gemogen en nu al helemaal niet meer. Vals kreng.

Deel Deze Pagina