Het meest vertederende van je kindje(s)...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 15 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Meerdere dingen, soms smelt ik echt weg als ik naar hem kijk en bij bepaalde dingen die hij doet!

Als Tijn slaapt en ik moet hem verplaatsen(uit de auto, van schoot in bedje etc.) dan doet hij zijn armpjes heel lief in een soort reflex omhoog, zijn vingertje gaan dan half open, en zijn armpjes half omhoog, heel vertederend(moeilijk om uit te leggen, maar o zo lief!)

En verder:
    1: Als ik hem wat diksap geef en zelf de fles vast houd, dan gaan die handje half omhoog en trekt hij zo een lief lipje om die speen heen!..zooooo lieffffff
    2: Zijn mega grote lach als ik sochtends zijn kamertje in kom!
    3: Zijn trotse gezicht als hij staat aan mijn handen! Hij zoekt dan papa op, en ikjkt dan echt van: Kijk pap!

pfff..kan nog wel even doorgaan hoor! hahahaha

kus miek

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Als Luca 's morgens om 7 uur wakker wordt pak ik hem altijd bij me in bed.
    Dan ligt hij op zijn zij met zijn hoofdje op mijn arm en zijn lijfje opgerold tegen me aan.
    Dat vind ik zo'n heerlijk moment. Meestal valt hij dan nog en slaap en blijft dan zo nog een uurtje of anderhalf lekker liggen.

3. Corrievan

Corrievan Actief lid

26 sep 2007
    139
    0
    0
    Als ze na een boertje vertederend in slaap valt bij tegen mijn schouder.

Die leuke geluidjes als ze aan haar vingertjes sabbelt.

Tja.... er zijn nog zoveel verterende en mooie momenten. Zou er een a4-tje vol mee kunnen schrijven

4. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Als ze spontaan even komt knuffelen en me een kusje komt geven...
    Heerlijk!

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Als ik haar 's morgens uit bed haal en ze helemaal begint te stralen omdat ze haar mama ziet. Als ze om mij moet lachen als ik weer een gek gezicht trek. Als ze in haar badje ligt te spetteren...

Ach, de hele dag door wel, hahahaha :)

6. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Als ik haar sochtends uit bed haal en beloont wordt met een dikke vette lach,

Als ze samen met mij moet lachen om iets,

Hoe ze naar me toe komt stappen met een lach als ik een dag ben wezen werken.

Als ze me zoent met open mond. Zoooo lief!

Als ze onder de douche in mijn tepel knijpt (AUW) en dan lachend opkijkt om mijn reactie te zien. haha

Als ze trots opkijkt naar papa of mama als ze iets doet.

Als ze ligt te slapen *smelt*

En nog veeeeeel meer.

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik vind het erg vertederend wanneer valentijn zijn onderlipje laat pruilen en een beetje zielig begint te huilen... dat onderlipje vind ik zo verrtederend

8. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    er zoveel om op te noemen maar het toppunt van deze week was dat ik zei "roep maar paaapaaaaa" en hij zegt "adada daaadaaaa" dat hij me probeert na te zeggen in zijn eigen taal :D

9. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Als ze me kust met open mond, dan zit ik helemaal onder het kwijl

Als ze iets nieuws proeft (komkommer of zo) en heel geconcentreerd proeft en voelt met een fronsje

Als ze vol trots iets voor de eerste keer doet/ ontdekt

Als ze tevreden in bedje slaapt

Moet ik nog verder gaan? alles is zo lief.......

10. Ik wordt zo week als ze net wakker is en ze alleen maar lacht wordt er zo vrolijk van,mijn slaaptekort gaat er gelijk vandoor heerlijk zeg.

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Hahhaha, leuk om dit allemaal te lezen, en zooo herkenbaar allemaal! ;)

12. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Moeilijk te kiezen, want vind alles vertederend aan haar :p
    Haar vele lieve lachjes, vrolijke karakter, gebrabbel tegen haar knuffel, een drupje speeksel die aan haar mond hangt ;) , als ze slaapt, als ze wakker wordt, als ze me knuffelt, als ze zich omdraait en heel blij op haar handjes steunend om zich heen kijkt, als ze drinkt, als ze bij papa over de schouder kijkt als hij haar tilt (groot en klein), als ze haar voetjes pakt en zo kan ik nog wel even doorgaan :p :D
    Vanavond vond ik ook zo schattig. Ik had haar op mijn armen, toen haar buikje begon te borrelen. Ze moest er zelf om lachen en begon er heel vrolijk op los te brabbelen.

x Sophie

13. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    als ze naar ons toe komt om te knuffelen.... :) zooooo lief!

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    als lars naar me toe komt kruipen zeg ik altijd hee skat... en van morgen keek ie me triomfantelijk aan en zei heeeej kat. en na een paar keer werd het heeej skat... zooooo lief :D :smelt:

15. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Als ze een banaantje of stukje appel uit het vuistje eet...zucht!

16. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wat mij altijd bij zal blijven is het volgende:
    's avonds rond een uur of 7 gaan we met z'n 2 tjes naar boven, badje,pyama en dan met z'n 2-en op het grote bed. Jelte aan de borst, en als hij dan half in slaap is duwt hij zijn hand omhoog en ik krijg dan zijn duim. Niemand die hem krijgt behalve zijn mama, als dat geen onvoorwaardelijke liefde is.....

17. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Dat mijn oudste (5 jaar) altijd maar roept dat ze voor altijd bij ons wil blijven wonen en gaat werken bij de Coop (omdat ik daar bijna dagelijks mijn boodschappen doet) dan kan ze me vaak zien....

Bij Boaz vind ik de borstvoedingsmomenten het bijzonderst. Hoe hij zijn handjes om mijn borst legt en zwaar genietend langzaam aan in slaap valt....

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    oooow jingels, wat superlief....

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Dank je fioontje, ik vind het ook zo'n bijzonder moment. Ik hoop dat hij het nog heel lang doet.

20. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    -In de ochtend haar vrolijk en lachende snoetje! Heerlijk om je dag zo te beginnen!
    -Haar grote nieuwsgierige oogjes waar je in verdrinken kan als ik haar iets aan het vertellen ben.
    -Na een lange dag en een heerlijk warm badje 's avonds neem ik haar mee naar beneden en zing ik nog een liedje voor haar voor ze haar laatste flesje krijgt. Ze heeft haar wang tegen mijn wang aan, armpjes om mij heen en ik voel haar helemaal ontspannen. Ik voel me op dat moment zo op en top moeder!
    -Tijdens het flesje valt ze in papa's armen in slaap en als die twee dan zo samen zie dan smelt ik direct!

Ik kan nog wel even doorgaan hoor.. haha ;)

Deel Deze Pagina