sven kan soms aan de borst liggen, mij opeens aankijken en dan heel breed gaan lachen waardoor alle melk weer uit z'n mondje stroomt. hij vergeet de borst even helemaal omdat hij blij is bij me te zijn. heeeeeeerlijk vertederend
Haar "geklets"met haar vader s'ochtends,net na de ochtendfles. Ik lig dan meestal nog in bed en hoor die 2 met elkaar kletsen. Dan kijk ik altijd ff stiekem om het hoekje om te horen wat ze elkaar allemaal te "vertellen"hebben....geweldig!
Als Rick tijdens de fles mijn haar aan het voelen is, soms trekt hij eraan maar soms gaat hij met zijn handje heen en weer langs de punten om het te voelen.. heel lief! En als hij m'n wang probeert op te eten, en hij dus echt doet alsof ie je aanvalt
Het eerste wat ik bedacht was; zijn grote lach als ik hem 's ochtends wakker maak voor zijn flesje. Maar tegelijkertijd schieten allerlei andere momenten ook door m'n hoofd. Als ik aan het praten ben met iemand en Tyler gaat breeduit zitten lachen naar me. Als ik hem de fles geef en Sandra komt langs en de fles is even vergeten want hij moet eerst even lachen. Zijn eerste voorzichtige schaterlachjes. Als hij alleen in de box ligt en hij is lekker aan het brabbelen. Als hij weer iets nieuws geleerd heeft. Als ik hem ergens mee prijs die ontzettend trotse lach. Het gespetter in het badje zodat niemand meer droog de badkamer uitkomt. Als ik hem 's nachts of 's avonds laat de fles heb gegeven en dat hij daarna in het holletje van mijn schouder weer lekker ligt te slapen.... Zo kan ik nog wel even doorgaan....*Zucht*