Ik ben druk bezig met de geboortekaartjes, en nu zoek ik een leuke tekst om onze zoon/dochter aan te kondigen. Ik zat te denken aan; met grote trots kondigen we de geboorte van onze zoon/dochter aan.. welke tekst hadden jullie?
Wij hadden de tekst: Jouw kleine leven ons grote geluk. Bij onze tweede komt er een tekst in de trant van: Ons grote geluk is compleet. Succes met je keuze, het is best moeilijk om te kiezen vond ik.
Wij hadden: Moeders mooiste, Vaders trots... Inderdaad heel moeilijk, daarom hebben wij het maar kort gehouden...
een nieuw leven, een groot wonder, klink heel gewoon,maar voor ons zo bijzonder dit hadden wij boven fynn zijn naam staan.
Wij hadden links in het kaartje een (door mij geschreven) gedicht staan, en rechts hadden we een aankondiging staan: 'Hij is zo lief...ons mannetje' En dan zijn naam eronder.
Wij hadden : Papa trots, mama blij, buikje weg, ik erbij En links hadden we een stukje songtekst van peter pan: the second star to the right, shines in the night for you to tell you that the dreames you have really can come true op de voorkant van de kaart stond een buikschildering met tinkerbell en daarbij hadden we met ons huwelijk ook een disney thema + mooi disney gedichtje etc , dus dit kaartje sloot daar erg mooi bij aan . Ik vond de eerste tekst gewoon simpel, maar precies zoals het voelt en de 2e was echt een soort van boodschap/wens voor ons meissie.
hebben jullie de kaartjes online laten maken, of bij een drukkerij? en weten jullie een leuke site waar je zelf kaartjes online kan laten maken?
ik ben ze zelf aan het ontwerpen, 1 voor een jongen en 1 voor een meisje, we weten niet wat we krijgen.. Heb net de proefdruk ontvangen, erg mooi. Heb ze besteld op www.kaartenonlinebestellen.nl